روغن موتور بنز

روغن موتور مرسدس بنز

روغن موتور بنز همیشه در شرکت فقیهی تریدینگ موجود می باشد برای خرید با شماره های پایین صفحه با مشاوران ما در تماس باشید. لازم به ذکر است تمامی لوازم یدکی و مصرفی خودرو های آلمانی که توسط این شرکت از دبی وارد و به فروش می رسد تنها برای خودرو های جدید و به تعریفی 2010 به بالا مناسب می باشد و برای خودرو های قدیمی بنز مناسب نیستند. انتخاب روغن موتور بنز بسیار با اهمیت است. همانطور که می دانید روغن موتور مناسب همیشه موتور خودرو را تمیز نگه می دارد و آب بندی را حفظ می نماید، همچنین در کاهش مصرف سوخت مواثر است. بهترین روغن موتور بنز در دفترچه راهنمای خودرو ذکر شده است، اما اگر بخواهیم درباره آن توضیحات بیشتری ارائه دهیم باید توجه داشته باشیم که شرکت بنز معمولا روغن های کاملا مصنوعی را توصیه می کند و استفاده از آنها را به جای روغن های طبیعی پیشنهاد می دهد.

مشخص است که روغن موتور مرسدس بنز بهترین انتخاب برای خودرو های بنز است چرا که ساخته شده توسط کمپانی بنز است از این رو قطعا تمامی تمهیدات  لازم در رابطه با کارآیی این محصول در نظر گرفته شده است. شما با توجه به مشخصات خودرو خود مانند مدل یا کلاس آن می توانید بهترین گزینه را از میان انواع روغن موتور بنز انتخاب نمایید.

خرید روغن موتور مرسدس بنز

روغن موتور مرسدس بنز

انواع روغن موتور برای بنز

درست است که قطعا بهترین روغن موتور برای خودرو مرسدس بنز شما روغن موتور اورجینال مرسدس بنز MB 229.5 5W40 1L است، اما چند روغن موتور قوی دیگر در دنیا وجود دارند که می توانند در شرایط خاص جایگزین مناسبی برای روغن موتور بنز شما باشند. یکی از انواع روغن موتور مناسب برای بنز روغن موتور اصلی بی ام و است.

روغن موتور Twin Power Turbo بی ام و مدل 5W30 Long Life-04 که در شرکت ما هم موجود است از قدرت بالایی برخوردار است و با فناوری جی تی ال تولید شده است. این روغن نیز عملکرد ویسکوزیته را بهبود می بخشد که در نهایت موجب مصرف کمتر سوخت می شود. این روغن در دما بالا و پایین عملکرد خوبی دارد و میتواند به خوبی از موتور خودرو شما در برابر سایش و رسوب محافظت کند. روغن موتور بی ام و در بسته بندی های 1 لیتری و بلمپ اورجینال کمپانی بی ام و عرضه می شود.

خرید روغن موتوربی ام و

روغن موتور بی ام و

یکی از دیگر روغن موتور های جایگزین و مناسب برای خودرو شما روغن موتور آئودی است. روغن موتور آئودی نیز یک روغن عالی و پر قدرت است که در عین حال یک محافظ عالی برای موتور خودرو شما خواهد بود. روغن آئودی نیز یک روغن موتور مصنوعی است که قابلیت های خاص خود را دارا است. این روغن موتور در دمای سرد جریان خوبی دارد و همچنین در دمای بالا با دوام است. اگر بخواهیم از ضعف این روغن موتور بگوییم تنها می توانیم از قیمت نسبتا بالای آن حرف بزنیم چرا که از تمامی جهات روغن بسیار خوبی است.

سومین روغن موتوری که قصد داریم به عنوان جایگزین به شما معرفی کنیم روغن موتور موبیل 1 است که بی شک یک روغن موتور با کیفیت و خاص است. قیمت روغن موتور موبیل 1 قطعا از روغن موتور بنز و آئودی و بی ام و بیشتر است و حتما کیفیت بالا تری نیز دارد. روغن موتور USA Mobil 1 0W/40 ساخت کشور آمریکا است. موبیل وان به خودی خود دارای انواع مختلفی می باشد که بهترین نمونه آن برای آب و هوای کشور ما و با توجه به خودرو های موجود در کشور ما مدل روغن موتور USA Mobil 1 0W/40 است. از آنجایی که این روغن موتور قیمت بالایی دارد بیشتر برای خودرو هایی از جمله پورشه 911، 718 باکستر، 718 کیمن، پانامرا، کاین، ماکان و شورلت کوروت استفاده می شود. چرا که در کل استفاده از آن برای خودرو هایی مثل پورشه ضروری است. این روغن موتور قابل استفاده در تمامی خودروهای آلمانی، خودروهای مازراتی، بنتلی، ولوو، خودروهای 4، 6  و 8 سیلندر می باشد. در نهایت می توان گفت این روغن برای مرسدس بنز هم کاربردی و عالی است انها در صورتی که هزینه آن برای صاحب خودرو بیش از حد نباشد. شما باخرید لوازم مصرفی بنز از ما که واردات لوازم یدکی خودررو را بر عهده داریم و برای بسیاری از عمده فروشان و تعمیرگاه های ایران تامین روغن موتور را انجام میدهیم میتوانید خریدی قطعا اورجینال و مقرون به صرفه  داشدته باشید.

خرید روغن موتورموبیل 1

روغن موتورموبیل 1

روغن موتور بنز

همانطور که پیش تر گفته ایم روغن موتور بنز بهترین انتخاب برای خودرو های بنز می باشد و لازم به ذکر است روغن موتور بنز در شرکت فقیهی کار موجود و قابل خرید می باشد. اما اگر بخواهیم روغن موتور دیگری که بتواند با روغن موتور بنز رقابت داشته باشد را پیشنهاد دهیم انتخاب ما روغن موتور موبیل وان است.

روغن موتور هایی مانند روغن موتور بنز و روغن موبیل وان روان تر از روغن های معدنی در اطراف موتور به گردش در می آیند که موجب می شود کارآیی بیشتری را شامل شوند. درضمن با توجه به واقعیت عملکرد سریعتر سوخت های مصنوعی می توان گفت این روغن موتور به موتور کمک می کند تا هرچه سریعتر به اوج کارآیی خود برسد و در نهایت راندمان سوخت را افزایش می دهد که کاهش مصرف سوخت را به همراه دارد.

روغن موتور مرسدس بنز و موبیل وان برای انواع خودرو های بنز مناسب هستند و در شرایط بسیار سخت نیز کارآیی خود را حفظ می نمایند. روغن موبیل وان دارای انواع مختلفی می باشد که با توجه به خودروی شما باید انتخاب شود. به عنوان مثال یکی از انواع روغن موتور موبیل وان بیشتر برای خودرو های SUV پیشنهاد می شود که در بازار با نام ۵Mobil ۱â ”¢ ESP W-۳۰۵ شناخته می شود.

اگر انتخاب روغن موتور برای شما سخت است پیشنها می کنیم با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تا بتوانید بهترین روغن موتور را انتخاب نمایید. تمامی روغن موتور هایی که توسط کمپانی بنز توصیه شده است در این فروشگاه موجود می باشد.

بهترین روغن موتور

روغن موتور بنز

خرید روغن موتور بنز

برای خرید روغن موتور بنز با ما با شماره هایی که در پایین این صفحه قرار داده شده است همراه باشید، همچنین شما می توانید برای سفارش انواع لوازم یدکی بنز با وارد کننده لوازم یدکی خودرو در ارتباط باشید. برای خرید روغن موتور اورجینال بنز لازم است به این موارد توجه لازم را داشته باشید.

  • حتما اطمینان حاصل فرمایید که فروشگاهی که از آن خرید می کنید وارد کننده اصلی است چرا که با این کار می توانید با بهترین قیمت، روغن موتور بنز خود را خریداری نمایید.
  • به وب سایت فروشنده مراجعه نمایید تا از در دسترس بودن بیزینس آنها اطمینان حاصل فرمایید.
  • حتما تاییدیه ای مبنی بر اورجینال بودن کالا از فروشنده دریافت نمایید.
  • با دقت زیاد هولوگرام ها و بر چسب ها را چک کنید.
  • همیشه از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید.
خرید روغن موتور بنز اورجینال

خرید روغن موتور بنز

ویسکوزیته چیست

بر روی درپوش مخزن روغن موتور خودروی شما حتما عددی مثل 20W-50 وجود دارد. این عدد نشان دهنده میزان ویسکوزیته مناسب برای خودروی شما است حتما برای انتخاب روغن موتور از میان انواع روغن موتور بنز به این عدد توجه لازم را داشته باشید.
ویسکوزیته یا گرانوی شاخصی برای نشان دادن میزان مقاومت روغن موتور در برابر جاری شدن است. هرچه میزان ویسکوزیته بالا تر باشد می توان گفت مقاومت روغن موتور در جهت جاری شدن بیشتر است. برای مثال می توان گفت ویسکوزیته ماست از ویسکوزیته آب بیشتر است این به این معنا است که ماست سخت تر از آب به جریان می افتد.

میزان میزان ویسکوزیته

ویسکوزیته چیست

چک کردن روغن موتور

از زمانی که خودرو ها اختراع شدند رانندگان روغن موتور را چک می کردند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و وجود انواع سنسور مختلف برای روغن موتور، چک کردن روغن موتور تا حدی دور از ذهن به نظر می رسد. اما امروزه نیز این کار انجام می شود و در کل می توان گفت این کاری چیزی به جزء سود ندارد چرا که با این کار آب رادیاتور و دیگر عوامل ظاهری قابل چک کردن است. اما به یاد داشته باشید برای این کار حتما باید خودروی شما سرد باشد یا از خاموش کردن آن حداقل 1 ساعت گذشته باشد.

روغن موتور اصلی بنز

روغن موتور اصلی بنز ساخته شده با آخرین فناوری تولید روغن پایه و یکی از بهترین روغن موتور های متناسب خودروهای ساخت این غول خودرو ساز آلمانی است. کیفیت بسیار بالای خودرو های مرسدس بنز باعث شده تا تولید لوازم یدکی و مصرفی این خودرو ها از حساسیت ویژه ای برخوردار باشند و در دماهای مختلف روغن های متفاوتی مختص خودرو های مرسدس بنز توصیه شود.

شاید دارندگان خودرو با تصور اینکه از روغن غیر مرسدس بنز برای موتور خودرو خود استفاده کنند، مشکلی پیش نمیاید روغن های غیر اصل را خریداری نمایند، اما این تصور فقط در برخی موارد صحیح است. می توان گفت فقط در زمانی که ما در وضعیتی باشیم که روغن مرسدس بنز در دسترس نباشد می توانیم از دیگر روغن موتور های اصل غیر بنز استفاده نماییم.

استفاده ممتد از روغن غیر روغن مرسدس بنز باعث ازدیاد صدای موتور در مدت زمان طولانی می شود و این نشانه ای آشکاراست  که روغن غیره استفاده شده در روانکاری نتوانسته است به اندازه روغن موتور بنزاصل عمل کند. در کل می توان گفت مراحل تولید روغن در همه پالایشگاه ها برای تهیه مشتقات نفت معمولا به یک روش صورت میگیرد، اما کیفیت میتواند بسیار متفاوت باشد.

خرید روغن موتور اصلی بنز

روغن موتور اصلی بنز

تشخیص روغن اصل از تقلبی

شرکت مرسدس بنز با ثبت علایم اختصاری و ایمنی اصالت بر روی محصولات خود توانسته است تا حدود زیادی از جعل و کپی محصولات خود در بازار جلوگیری کند. ثبت پارت نامبر مختص هر محصول با قابلیت استعلام در وب سایت رسمی شرکت مرسدس بنز و کیفیت بسته بندی با درج علائم مشخص شده میتواند محصول اصلی را از غیر اصلی متمایز کند.

روغن موتور مرسدس بنز از ترکیب روغن های بسیار باکیفیت و فرمولاسیون افزودنی مختص شرکت مرسدس بنز و روش تمام سنتیک که مدرنترین روش تولید روغن موتور در جهان است ساخته می شود. روغن موتور بنز علاوه بر روانکاری خاصیت ضد زنگ و ضد خوردگی را نیز دارا می باشد.

در شاخص ای پی ای که یک استاندارد آمریکایی برای مشخص شدن کیفیت روغن موتور است، میزان کیفیت روغن موتور مرسدس بنز دارای نشان اس ان می باشد که بالاترین سطح کیفیت روغن موتور می باشد. روغن موتور های مرسدس بنز با تمیز نگه داشتن تمامی اجزای موتور که در آن روانکاری انجام می شود از تشکیل هر گونه رسوبات و خوردگی ناشی از اصطکاک و تبخیر در داخل موتور جلوگیری می کند. روغن موتور بنز در بسته بندی 1 لیتری به بازار لوازم یدکی و مصرفی خودرو های بنزینی مرسدس بنز عرضه شده است. روغن گیربکس مرسدس بنز نیز با بسته بندی بسیار شبیه روغن موتور به بازار لوازم یدکی و مصرفی عرضه شده است و فقط تفاوت دررنگ و معنای  نوشتار و مشخصات ان را از همدیگر متمایز می کند.

تشخیص روغن اصل از تقلبی

روغن موتور بنز اصل

نحوه تولید روغن موتور بنز

یک محصول که با تقطیر در خلاء به دست می آید به عنوان ماده اولیه شرکت های بزرگ روغن سازی شناخته می شود. این ماده اولیه تحت عملیات پالایشی به روغن پایه تبدیل می شود. بعد از آن نیز پالایش های مختلفی بر روی روغن پایه انجام می شود. مانند جداسازی مواد اروماتیک و پارافین و واکس. این فرآیند در تولید روغن موتور بنز نیز صورت می پذیرد اما مزیت روغن موتور بنز برای این خودرو بهینه سازی میزان تمامی مواد با توجه به خصوصیات خودروی بنز با بالا ترین کیفیت است.

تصویر کالامشخصاتنام کالا
روغن مرسدس بنز

روغن موتور مرسدس بنز

قابل استفاده برای کلیه خودروهای بنزینی و دیزلی مرسدس بنز است. این روغن تمام سنتتیک و ساخت کشور آلمان است.

از دیگر مشخصات این محصول:

مناسب وضعیت های پرتنش و شرایط سخت آب و هوایی

محافظ عالی موتور در دمای بالا

افزایش عملکرد خودرو

کاهش مصرف سوخت

روغن موتور اورجینال مرسدس بنز

MB 229.5  5W/40

روغن موتور موبیل وان

روغن موبیل 1

مناسب تمامی خوروهای بنز 4 و 6 و 8 سیلندر به خصوص خودرو های بینزینی می باشد.

روغن موتور موبیل 1 ساخت کشور آمریکا است.

از اصلی ترین خصوصیات این روغن موتور می توان به تحمل حرارت بسیار بالا اشاره نمود. همچنین این روغن موتور توانایی معلق کنندگی بسیار بالایی دارد.

همچنین محافظت عالی در برابر خوردگی و افزایش طول عمر موتور و یاتاقان ها را دارد.

0W/40روغن موتور موبیل وان

لیتری 1

Mobil 1 0W/40 USA

روغن موتور موبیل1

روغن موتور موبیل

روغن موتور سنتتیک ، برای موتورهای کلیه خودروهای مرسدس بنز، بنزینی و دیزلی طراحی شده است.

برای موتورها با کارآیی بالا ، خصوصاً موتورهایی که مجهز به توربوشارژر هستند و در شرایط سخت کار می کنند.

از دیگر مشخصات این محصول:

عمر طولانی تر موتور

صرفه جویی مصرف سوخت

انتشار کم اگزوز

روغن موتور موبیل 1 تمام سنتتیک

4 لیتر0W/40مصری  گلد

Mobil 1 0W/40 4 Litre

آب رادیاتور مرسدس بنز

آب رادیاتور بنز

مایع خنک کننده 1.5 لیتری اورجینال بنز، ساخت کشور آلمان، مناسب برای تمامی خودروهای سواری مرسدس بنز است.

سبز،رایج ترین رنگ آب رادیاتورهای مرسدس بنز می باشد.

این محلول اورجینال، با سالم نگه داشتن موتور در تقابل حرارت بالا و پایین و با تغییر نقطه انجماد و جوش، حرارت را بخوبی منتقل کرده و هیچ گونه اثر مخربی روی تبادل حرارتی در سیستم خنک کننده ندارد.

این محصول بی نظیر شرکت مرسدس بنز، با جلوگیری از یخ زدگی در زمستان و جلوگیری از رسیدن دمای آب به نقطه جوش در تابستان و با ممانعت از خوردگی قطعات فلزی  موتور خودروهای مرسدس بنز باعث کارکرد عالی موتوروسیستم خنک کننده این خودرو ها می شود.

آب رادیاتور اورجینال مرسدس بنز

Mercedes_Benz Anti-Freeze 325.0

انواع مکمل بنزین

مکمل بنزین

این محصول اورجینال شرکت مرسدس بنز آلمان است و در بسته بندی های 100 میلی لیتر نسبت به حجم 65 لیتری باک خودرو به بازار قطعات مصرفی عرضه شده است.

این کالای مصرفی صنعتی  با احتراق كامل باعث افزایش راندمان موتور به حداكثر شده و درنتیجه مصرف سوخت بهینه و با حفظ و تمیز نگه داشتن اجزای سیستم تزریق سوخت باعث کاهش ریپ زدن موتور وعملکرد یکنواخت آن می شود.

مکمل بنزین اورجینال مرسدس بنز

Mercedes_Benz Fuel Additive

فیلتر روغن مرسدس بنز

فیلتر روغن بنز

فیلتر روغن مرسدس بنز اختصاصی توسط شرکت مرسدس بنز تولید و به بازار لوازم یدکی و مصرفی خودرو های این شرکت در سراسر جهان عرضه می شود.

تصفیه کامل روغن، کاهش حرارت روغن موتور، زدودن هر گونه آلودگی روغن موتور، مقاومت بالا در برابر حرارت از ویژگی های این فیلتر روغن موتور آلمانی محسوب می شود.

فیلتر روغن مرسدس بنز

Mercedes_Benz Oil Filter

پکیج سرویس دوره ای پورشه

سرویس دوره ای پورشه

در زمان تعویض روغن موتور بنز یکسری از دیگر لوازم مصرفی نیاز به تعویض دارد. از این رو شرکت فقیهی کار جهت رفاه حال شما عزیزان پکیج سرویس دوره ای بنز را به شما ارائه میدهد تا بتوانید با خرید این پکیج تمامی لوازم مصرفی که باید تعویض شوند را یکجا خریداری نمایید. پکیج سرویس دوره ای بنز ما در دو پکیج متفاوت عرضه می شود که شما می توانید با توجه به نیاز خودتان گزینه مناسب را انتخاب نمایید.

اولین پکیج ما شامل روغن موتور بنز، فیلتر روغن، فیلتر هوا، مکمل بنزین(اکتان) می باشد.

پکیج دوم که کمی کامل تر از پکیج اول است شامل روغن موتور بنز، فیلتر روغن، فیلتر هوا، شمع، لنت ترمز و شستشو دهنده انژکتور می باشد.

پکیج سرویس دوره ای بنز

Mercedes_Benz Annual Service Package

فیلتر هوا مرسدس بنز

فیلتر هوا بنز

قابل استفاده برای تمامی خودروهای بنز

از جمله

E200, E250, E300 C200, C250

این فیلترقابلیت جذب 80 تا 90 درصد آلودگی ها را داراست و عمر طولانی دارد و باعث افزایش انرژی خودرو و طول عمر موتور خودرو می شود. شرکت مرسدس بنز یک فیلتر هوای قوی را با استفاده از وسایل و متریال های مرغوب که مناسب خودروهای خودش باشد را طراحی کرده است. طراحی این فیلتر باعث شده که ذرات ریز و معلق را به خود جذب کند و باعث میشود که رسوبات موتور کمتر شود و به آلودگی محیط اطراف کمک می کند.

فیلتر هوا مرسدس بنز

Mercedes_Benz Air Filter

نگهداری از گیربکس بنز s500

روغن موتور بنز

روغن گیربکس اتوماتیک مرسدس بنز سازگار با خودروهای مرسدس بنز مجهز به گیربکس اتوماتیک (مدل‌های جدید سال ۲۰۱۵ تا امروز) مطمئن ‌ترین انتخاب برای تعویض روغن است.

236.15 روغن گیربکس مرسدس بنز به رنگ آبی فیروزه ای می باشد.

ویژگی‌های دیگر این محصول:

دوام فوق العاده ضد لرزش

جلوگیری از سایش در نقاط تماس فلز با فلز

پایداری عالی در برابر حرارت و اکسیداسیون

سازگاری عالی با قطعات

روغن گیربکس مرسدس بنز

حجم یک لیتر MB 236.15

Mercedes Benz MB 236.15 Genuine Automatic Transmission Fluid FE 1Litr

خرید لنت ترمز بنز

لنت ترمز بنز

لنت ترمز خودرو های بنز اختصاصا توسط شرکت مرسدس بنز ساخته شده است و تولید این قطعات یدکی مصرفی در انحصار این خودروساز مشهور می باشد.

اصطکاک بهینه این لنت ها موجب عملکرد شگفت انگیز و پایدار قدرت در هنگام ترمزگیری شده و در کوتاه ترین زمان ممکن باعث توقف خودرو خواهد شد، این لنت با داشتن خاصیت ضد اب و الودگی احتمال ساییدگی و اسیب دیدن سیستم ترمز را به حداقل میرساند سرامیک بکار رفته در این لنت ها ساخته شده است.

لنت اورجینال مرسدس بنز

Mercedes_Benz Brake

Pad Genuine

تمیز کننده انژکتور WURTH

WURTH

این محصول برای اصلاح کاهش عملکرد سیستم خنک کننده در حین تعمیر رادیاتور و نگهداری و بهبودی کار در سیستم خنک کننده به کار

می رود.

برای همه ی موتور ها مناسب است.

پس مانده های آهک را خنثی میکند سازگار با تمام موادی که در ساخت رادیاتور استفاده شدند..

تمیز کننده و شوینده رادیاتور ورث پس مانده ها را در مدار خنک کننده از بین میبرد و سیستم خنک کننده را از آلودگی ها پاک می سازد.

باعث می شود روغن باقی مانده که توسط آسیب دیدگی سر سیلندرها  ایجاد شده میتوانند از بین بروند. تمیز کننده رادیاتور نیز میتواند به عنوان اقدامی پیشگیرانه در هر زمانی  به عنوان خنک کننده پیشرفته استفاده شود.

250 میلی لیتر برای 10 لیتر آب خنک کننده مناسب است.1,000 میلی لیتر برای 40 لیتر آب خنک کننده مناسب است.

تمیز کننده و شوینده رادیاتور وورث

Wurth Raditor Cleaner & Conditioner

تمیز کننده موتور اورجینال

تمیز کننده موتور

این اسپری برای تمیز کردن و از بین بردن روغن و گرد لنت ترمز در طی تعمیر و نگهداری لنت ترمز خودرو شما می باشد. اسپری لنت ترمز شوی ورث مناسب برای از بین بردن سریع انواع چربی، دوده، گرد لنت ترمز در وسایل نقلیه، دیسک و درام ترمز خودرو، موتور و بدنه گیربکس می باشد.

از ویژگی های فوق العاده اسپری لنت ترمز شوی ورث:

پاک کنندگی سریع و موثر بر روی دوده، چربی، گرد و غبار ترمز و چرب باقی مانده

پاک کننده ای بدون چربی

بدون استون

درجه ی بالای سازگاری با رنگ، پلاستیک، مهر و موم و لاستیک

بدون AOX  و سیلیکون

اسپری لنت ترمز شوی وورث

 

تصویر کالامشخصاتنام کالا
روغن مرسدس بنز

روغن موتور مرسدس بنز

قابل استفاده برای کلیه خودروهای بنزینی و دیزلی مرسدس بنز است. این روغن تمام سنتتیک و ساخت کشور آلمان است.

از دیگر مشخصات این محصول:

مناسب وضعیت های پرتنش و شرایط سخت آب و هوایی

محافظ عالی موتور در دمای بالا

افزایش عملکرد خودرو

کاهش مصرف سوخت

روغن موتور اورجینال مرسدس بنز

MB 229.5  5W/40

روغن موتور موبیل وان

روغن موبیل 1

مناسب تمامی خوروهای بنز 4 و 6 و 8 سیلندر به خصوص خودرو های بینزینی می باشد.

روغن موتور موبیل 1 ساخت کشور آمریکا است.

از اصلی ترین خصوصیات این روغن موتور می توان به تحمل حرارت بسیار بالا اشاره نمود. همچنین این روغن موتور توانایی معلق کنندگی بسیار بالایی دارد.

همچنین محافظت عالی در برابر خوردگی و افزایش طول عمر موتور و یاتاقان ها را دارد.

0W/40روغن موتور موبیل وان

لیتری 1

Mobil 1 0W/40 USA

روغن موتور موبیل1

روغن موتور موبیل

روغن موتور سنتتیک ، برای موتورهای کلیه خودروهای مرسدس بنز، بنزینی و دیزلی طراحی شده است.

برای موتورها با کارآیی بالا ، خصوصاً موتورهایی که مجهز به توربوشارژر هستند و در شرایط سخت کار می کنند.

از دیگر مشخصات این محصول:

عمر طولانی تر موتور

صرفه جویی مصرف سوخت

انتشار کم اگزوز

روغن موتور موبیل 1 تمام سنتتیک

4 لیتر0W/40مصری  گلد

Mobil 1 0W/40 4 Litre

آب رادیاتور مرسدس بنز

آب رادیاتور بنز

مایع خنک کننده 1.5 لیتری اورجینال بنز، ساخت کشور آلمان، مناسب برای تمامی خودروهای سواری مرسدس بنز است.

سبز،رایج ترین رنگ آب رادیاتورهای مرسدس بنز می باشد.

این محلول اورجینال، با سالم نگه داشتن موتور در تقابل حرارت بالا و پایین و با تغییر نقطه انجماد و جوش، حرارت را بخوبی منتقل کرده و هیچ گونه اثر مخربی روی تبادل حرارتی در سیستم خنک کننده ندارد.

این محصول بی نظیر شرکت مرسدس بنز، با جلوگیری از یخ زدگی در زمستان و جلوگیری از رسیدن دمای آب به نقطه جوش در تابستان و با ممانعت از خوردگی قطعات فلزی  موتور خودروهای مرسدس بنز باعث کارکرد عالی موتوروسیستم خنک کننده این خودرو ها می شود.

آب رادیاتور اورجینال مرسدس بنز

Mercedes_Benz Anti-Freeze 325.0

انواع مکمل بنزین

مکمل بنزین

این محصول اورجینال شرکت مرسدس بنز آلمان است و در بسته بندی های 100 میلی لیتر نسبت به حجم 65 لیتری باک خودرو به بازار قطعات مصرفی عرضه شده است.

این کالای مصرفی صنعتی  با احتراق كامل باعث افزایش راندمان موتور به حداكثر شده و درنتیجه مصرف سوخت بهینه و با حفظ و تمیز نگه داشتن اجزای سیستم تزریق سوخت باعث کاهش ریپ زدن موتور وعملکرد یکنواخت آن می شود.

مکمل بنزین اورجینال مرسدس بنز

Mercedes_Benz Fuel Additive

فیلتر روغن مرسدس بنز

فیلتر روغن بنز

فیلتر روغن مرسدس بنز اختصاصی توسط شرکت مرسدس بنز تولید و به بازار لوازم یدکی و مصرفی خودرو های این شرکت در سراسر جهان عرضه می شود.

تصفیه کامل روغن، کاهش حرارت روغن موتور، زدودن هر گونه آلودگی روغن موتور، مقاومت بالا در برابر حرارت از ویژگی های این فیلتر روغن موتور آلمانی محسوب می شود.

فیلتر روغن مرسدس بنز

Mercedes_Benz Oil Filter

پکیج سرویس دوره ای پورشه

سرویس دوره ای پورشه

در زمان تعویض روغن موتور بنز یکسری از دیگر لوازم مصرفی نیاز به تعویض دارد. از این رو شرکت فقیهی کار جهت رفاه حال شما عزیزان پکیج سرویس دوره ای بنز را به شما ارائه میدهد تا بتوانید با خرید این پکیج تمامی لوازم مصرفی که باید تعویض شوند را یکجا خریداری نمایید. پکیج سرویس دوره ای بنز ما در دو پکیج متفاوت عرضه می شود که شما می توانید با توجه به نیاز خودتان گزینه مناسب را انتخاب نمایید.

اولین پکیج ما شامل روغن موتور بنز، فیلتر روغن، فیلتر هوا، مکمل بنزین(اکتان) می باشد.

پکیج دوم که کمی کامل تر از پکیج اول است شامل روغن موتور بنز، فیلتر روغن، فیلتر هوا، شمع، لنت ترمز و شستشو دهنده انژکتور می باشد.

پکیج سرویس دوره ای بنز

Mercedes_Benz Annual Service Package

فیلتر هوا مرسدس بنز

فیلتر هوا بنز

قابل استفاده برای تمامی خودروهای بنز

از جمله

E200, E250, E300 C200, C250

این فیلترقابلیت جذب 80 تا 90 درصد آلودگی ها را داراست و عمر طولانی دارد و باعث افزایش انرژی خودرو و طول عمر موتور خودرو می شود. شرکت مرسدس بنز یک فیلتر هوای قوی را با استفاده از وسایل و متریال های مرغوب که مناسب خودروهای خودش باشد را طراحی کرده است. طراحی این فیلتر باعث شده که ذرات ریز و معلق را به خود جذب کند و باعث میشود که رسوبات موتور کمتر شود و به آلودگی محیط اطراف کمک می کند.

فیلتر هوا مرسدس بنز

Mercedes_Benz Air Filter

نگهداری از گیربکس بنز s500

روغن موتور بنز

روغن گیربکس اتوماتیک مرسدس بنز سازگار با خودروهای مرسدس بنز مجهز به گیربکس اتوماتیک (مدل‌های جدید سال ۲۰۱۵ تا امروز) مطمئن ‌ترین انتخاب برای تعویض روغن است.

236.15 روغن گیربکس مرسدس بنز به رنگ آبی فیروزه ای می باشد.

ویژگی‌های دیگر این محصول:

دوام فوق العاده ضد لرزش

جلوگیری از سایش در نقاط تماس فلز با فلز

پایداری عالی در برابر حرارت و اکسیداسیون

سازگاری عالی با قطعات

روغن گیربکس مرسدس بنز

حجم یک لیتر MB 236.15

Mercedes Benz MB 236.15 Genuine Automatic Transmission Fluid FE 1Litr

خرید لنت ترمز بنز

لنت ترمز بنز

لنت ترمز خودرو های بنز اختصاصا توسط شرکت مرسدس بنز ساخته شده است و تولید این قطعات یدکی مصرفی در انحصار این خودروساز مشهور می باشد.

اصطکاک بهینه این لنت ها موجب عملکرد شگفت انگیز و پایدار قدرت در هنگام ترمزگیری شده و در کوتاه ترین زمان ممکن باعث توقف خودرو خواهد شد، این لنت با داشتن خاصیت ضد اب و الودگی احتمال ساییدگی و اسیب دیدن سیستم ترمز را به حداقل میرساند سرامیک بکار رفته در این لنت ها ساخته شده است.

لنت اورجینال مرسدس بنز

Mercedes_Benz Brake

Pad Genuine

تمیز کننده انژکتور WURTH

WURTH

این محصول برای اصلاح کاهش عملکرد سیستم خنک کننده در حین تعمیر رادیاتور و نگهداری و بهبودی کار در سیستم خنک کننده به کار

می رود.

برای همه ی موتور ها مناسب است.

پس مانده های آهک را خنثی میکند سازگار با تمام موادی که در ساخت رادیاتور استفاده شدند..

تمیز کننده و شوینده رادیاتور ورث پس مانده ها را در مدار خنک کننده از بین میبرد و سیستم خنک کننده را از آلودگی ها پاک می سازد.

باعث می شود روغن باقی مانده که توسط آسیب دیدگی سر سیلندرها  ایجاد شده میتوانند از بین بروند. تمیز کننده رادیاتور نیز میتواند به عنوان اقدامی پیشگیرانه در هر زمانی  به عنوان خنک کننده پیشرفته استفاده شود.

250 میلی لیتر برای 10 لیتر آب خنک کننده مناسب است.1,000 میلی لیتر برای 40 لیتر آب خنک کننده مناسب است.

تمیز کننده و شوینده رادیاتور وورث

Wurth Raditor Cleaner & Conditioner

تمیز کننده موتور اورجینال

تمیز کننده موتور

این اسپری برای تمیز کردن و از بین بردن روغن و گرد لنت ترمز در طی تعمیر و نگهداری لنت ترمز خودرو شما می باشد. اسپری لنت ترمز شوی ورث مناسب برای از بین بردن سریع انواع چربی، دوده، گرد لنت ترمز در وسایل نقلیه، دیسک و درام ترمز خودرو، موتور و بدنه گیربکس می باشد.

از ویژگی های فوق العاده اسپری لنت ترمز شوی ورث:

پاک کنندگی سریع و موثر بر روی دوده، چربی، گرد و غبار ترمز و چرب باقی مانده

پاک کننده ای بدون چربی

بدون استون

درجه ی بالای سازگاری با رنگ، پلاستیک، مهر و موم و لاستیک

بدون AOX  و سیلیکون

اسپری لنت ترمز شوی وورث
تفاوت بین روغن موتورهای معدنی و مصنوعی

روغن موتور مصنوعی و معدنی هر دو از روغن های خام تصفیه شده تهیه می شوند. به زبانی دیگر می توان گفت هر دو آنها از نفت خام تولید می شوند. تفاوت اصلی بین روغن موتور مصنوعی و معدنی در میزان تصفیه آنها است. روغن موتور مصنوعی در سطح مولکولی تصفیه و البته تجزیه می شود. این تصفیه در سطح بالا موجب بالا رفتن کیفیت روغن موتور می شود. به علاوه مزایای دیگری از جمله موارد زیر را شامل می شود.

  • کاهش اصطکاک در موتور در هنگام استفاده روغن موتور را شامل می شود. دلیل این کاهش اصطکاک اندازه مولکول ها است که با یکدیگر مشابه هستند.
  • عملکرد موتور در هنگام استفاده از روغن موتور مصنوعی خیلی تمیز است و دلیل اصلی آن است افزودنی های مفید در این نوع روغن موتور است.
  • در آب و هوای خیلی سرد و خیلی گرم روغن موتور عملکرد عالی خود را حفظ می نماید چرا که برای این شرایط بهینه شده است.
  • روغن موتور مصنوعی در مقایسه با نوع معدنی آن دارای ناخالصی کمتری است.

مزایای خرید روغن موتور بنز از وارد کننده

شرکت فقیهی تریدینگ وارد کننده انواع لوازم مصرفی، بدنه و یدکی بنز و دیگر خودرو های آلمانی می باشد. تمامی روغن موتور های وارد شده توسط این شرکت اورجینال هستند و با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا به شما عزیزان تحویل داده می شوند. پس اولین مزیت خرید روغن موتور بنز از ما خرید مطمعن از لحاظ اصل بودن آن است. یکی از دیگر مزایا موجود بودن روغن موتور در شرکت است. به دلیل حجم بالای تقاضا و واردات روغن موتور بنز توسط ما همیشه انواع روغن موتور در شرکت موجود می باشد و لازم نیست زمانی برای ثبت سفارش و واردات آن به ایران صرف نمایید. یکی از دیگر مزیت هایی که با خرید از ما شامل حال شما می شود قیمت مناسب است. ما از آنجایی که وارد کننده و پخش کننده روغن موتور بنز هستیم و بسیاری از تعمیرگاه ها و دیگر شرکت ها روغن موتور ها را توسط شرکت ما به ایران وارد می کنند حتما با حذف واسطه ها توانسته ایم بهترین قیمت را به شما ارائه دهیم. یکی از دیگر مزایا امکان خرید پکیج های روغن موتور از ما است که در ادامه بیشتر درباره آنها توضیح خواهیم داد.

پکیج های روغن موتور بنز

زمانی که شما قصد تعویض روغن موتور بنز خود را دارید برخی از دیگر لوازم مصرفی مانند فیلتر روغن، فیلتر هوا و فیلتر بنزین و به درخواست شما مکمل بنزین نیز نیاز است تهیه شود. ما برای کاهش هزینه های شما پکیج های جذابی را ارائه میدهیم که شامل همه لوازم ذکر شده می شود. با خرید پکیج تمامی لوازم مورد نیاز برای سرویس خودرو را با قیمت مناسب تر از زمانی که قصد خرید تک تک آنها را دارید تحویل می گیرید. انواع پکیج ها ی ما شامل 3 نوع می باشند که شما می توانید با توجه به نیاز خود پکیج مورد نظر را خریداری نمایید.

  • پکیج طلایی: این پکیج شامل روغن موتور بنز، فیلتر روغن، فیلتر هوا، فیلتر بنزین، مکمل بنزین، آب را دیاتور و مایع شستشو شیشه می باشد.
  • پکیج نقره ای ما شامل روغن موتور بنز، فیلتر روغن، فیلتر هوا، فیلتر بنزین و مکمل بنزین می باشد.
  • پکیج برنز ما شامل روغن موتور بنز، فیلتر روغن، فیلتر هوا و فیلتر بنزین می باشد.

نکات مهم خرید روغن موتور بنز

خرید روغن موتور بنز، یکی از مهمترین مواردی است که باید در نظر گرفته شود تا خودروی شما به خوبی عمل کند. در این بخش، به بررسی نکات مهم برای خرید روغن موتور بنز پرداخته شده است.

نوع روغن موتور

با توجه به نوع خودروی شما، باید نوع مناسب روغن موتور را انتخاب کنید. این امر به دلیل تفاوت‌های در سیستم‌های موتوری خودروها مهم است. برای مثال، برخی خودروها نیاز به روغن‌های سنتتیک دارند در حالی که برخی دیگر نیاز به روغن‌های نیمه سنتتیک دارند.

ویسکوزیته

ویسکوزیته، یعنی ضخامت روغن، یکی از عوامل مهم در خرید روغن موتور است. برای این منظور، باید با توجه به دمای محیط و نوع خودروی خود، ویسکوزیته مناسب را انتخاب کنید.

مارک معتبر

خرید روغن موتور از مارک‌های معتبر، از جمله برندهای معروف بنز، می‌تواند به شما کمک کند تا روغن با کیفیت و قابل اعتماد را برای خودروی خود پیدا کنید.

استانداردهای کیفیت

استفاده از روغن موتور با استانداردهای کیفیت بالا، به شما کمک می‌کند تا عمر موتور خودروی خود را افزایش دهید. برای این منظور، بهتر است روغن‌هایی با استانداردهای کیفیت API و ACEA را انتخاب کنید.

تاریخ انقضا

همانند سایر محصولات، روغن موتور هم دارای تاریخ انقضا است. بنابراین، برای خرید روغن موتور، بهتر است به تاریخ انقضای آن توجه کنید و روغن‌هایی با تاریخ انقضای بلندتر را انتخاب کنید.

میزان مصرف

میزان مصرف روغن موتور برای هر خودرو، متفاوت است. بنابراین، برای خرید روغن موتور، بهتر است با توجه به دستورالعمل تولیدکننده خودرو، میزان مصرف روغن را بررسی کنید و روغن‌های مناسب را انتخاب کنید.

قیمت

قیمت یکی از عوامل مهم در خرید روغن موتور است. برای این منظور، بهتر است با توجه به نوع و کیفیت روغن موتور، قیمت‌های مختلف را مقایسه کنید و روغن‌های با قیمت مناسب و کیفیت بالا را انتخاب کنید.

این مهم را باید به خاطر داشته باشید که، بنز یک خودرو مجهز به موتوری با تکنولوژی پیشرفته‌­ای است، از این رو هرگز از روغن موتور با کارآیی پایین برای آن استفاده نکنید.

استفاده از دو مدل روغن موتور متفاوت به صورت هم زمان موجب آسیب جدی به موتور خودرو می شود. ینابراین، حتما در زمان تعویض روغن موتور، فیلتر های مربوطه را نیز تعویض نمایید.

در ضمن به نکاتی که در پاراگراف های قبلی درباره تشخیص روغن موتور اصل از تقلبی گفته شده توجه لازم را داشته باشید.

قیمت روغن موتور بنز

لیست قیمت روغن موتور بنز هر چند دقیقه در سایت ما به روز می شود و دلیل آن نوسانات دلاز و ارتباط مستقیم خرید روغن موتور بنز با دلار است. از این رو نمی توان در این مقاله قیمت دقیق را ارائه نمود. اما قیمت روغن موتور بنز امروز لیتری 260 هزار تومان است. شما با توجه به کلاس خودرو خود و تعداد سیلندر خودرو می توانید متوجه شوید خودرو شما به چند لیتر روغن نیاز دارد. به عنوان مثال اگر خودرو شما 4 سیلندر باشد شما به 4.5 تا 5 لیتر روغن موتور نیاز دارید. اگر خودرو شما 6 سیلندر باشد به 6.5 تا 7 لیتر روغن نیاز دارید. برای اطلاع از قیمت دقیق امروز روغن موتور بنز با ما تماس بگیرید.
1بهترین روغن موتور بنز e350 کدام است؟
5W-40 یک روغن موتور کاملاً مصنوعی با عملکرد بسیار بالا است. این روغن موتور برای جدیدترین خودروهای حساس به فواصل زمانی به عنوان یک روغن توسعه یافته شناخته می شود. و برای تمامی کلاس های بنز قابل استفاده است.
2انواع روغن موتور مناسب برای مرسدس بنز؟
بهترین روغن برای مرسدس بنز روغن موتور اصل مرسدس بنز 5W-40 است. یکسری روغن موتور های خوب دنیا توسط کمپانی مرسدس بنز تایید شده اند که شامل : 1. روغن موتور مصنوعی کامل پیشرفته Castrol EDGE A3 / B4 0W-30. 2. روغن موتور Mobil 1 0W-40. 3. روغن موتور مصنوعی کامل پیشرفته Castrol EDGE 0W-40 A3 / B4.
3حجم روغن موتور بنز e280 چقدر است؟
بر خلاف تصور بسیاری از دارندگان بنز حجم روغن موتور بنز بستگی به سیلندر خودرو دارد نه کلاس آن.، پس می توان گفت اگر بنز شما 4 سیلندر باشد تقریبا 5.5 لیتر روغن موتور نیاز است و اگر خودرو 6 سیلندر است شما به 7.5 لیتر روغن موتور بنز نیاز دارید.
4روغن موتور مناسب برای بنز e240 کدام است؟
روغن موتور مناسب برای بنز e240 روغن موتور بنز اصل 5W-40 می باشد.
5زمان تعویض روغن موتور بنز هر چند کیلومتر است؟
بعد از پیمودن 7000 تا 10000 کیلومتر روغن موتور بنز باید تعویض شود. البته این به نوع رانندگی شما نیز بستگی دارد ولی برای اطمینان پیشنهاد می شود هر 10 هزیر کیلومتر روغن موتور را تعویض نمایید.
6قیمت روغن موتور بنز چقدر است؟
قیمت روغن موتور بنز با قیمت دلار روز محاسبه می شود از این رو بهتر است اینجا قیمت نهایی نوشته نشود، اما از آنجایی که شرکت فقیهی تریدینگ تمامی لوازم مصرفی خودرو های آلمانی رو از دبی وارد میکند لازم به ذکر است قیمت روغن موتونر بنز در دبی 45 درهم می باشد.
7روغن موتور های موجود در شرکت فقیهی تریدینگ برای کدام خودرو ها مناسب هستند؟
تمامی روغن موتور ها و لوازم مصرفی وارد شده توسط ما تنها برای خودرو های آلمانی که مدل آنها 2010 به بالا است مناسب است. از این رو اگر مدل خودرو شما پایین تر از 2010 است مناسب نمی باشند.

15 Comments

  1. Mahan گفت:

    روغن موتور خوبی بود
    فکر‌نمیکردم انلاین بشه با کیفیت خرید
    ممنون از تلاشهای تیم شما

  2. Saeed گفت:

    این روغن موتور واقعا درجه یکه
    مرسی از تیم فقهیی کار

  3. مهدی مهدوی گفت:

    بسیار عالی بود. چطور باید روغن موتور بنز از شما بخرم!؟

  4. ارزوامارلو گفت:

    بله من هم موافق هستم

  5. ملیکا نادری گفت:

    ممنون

  6. ملیکا نادری گفت:

    بسیار عالی

  7. مهندس رضایی گفت:

    بسیار عالی

  8. V-A گفت:

    با سلام روغن موتورهای دیگه غیر از بنز هم موجود هست ، میشه روغن موتورهایی که کار میکنید رو : نام ببرید… متشکرم

    • admin گفت:

      سلام بله انواع روغن موتور خارجی موجود می باشد. برای اطلاع از انواع آنها لطفا با مشاوران ما که شماره آنها در پایین صفحه قرار داده شده است در تماس باشید.

  9. محمد گفت:

    این روغن تعریف من رو از عالی عوض کرده

  10. بهمن گفت:

    من در مورد این روغن خیلی شنیده بودم اما از جهتی که کمیاب بود با شما اشنا شدم و خریدم و الان خیلی خیلی راضی ام. اثبا تشکر از شما

  11. اشکان غلامی گفت:

    مقاله روغن موتور بنز مقاله خیلی خوب و کاملی بود . روغن موتور بنز برای s500 موجود هست؟

  12. هادی گفت:

    من از این روغن مرتب استفاده میکنم چون شرکت بنز توسعه کرده از این استفاده بشه و به اکثر مدلای مرسدس میخوره
    ماشالله این مدل هم نیو فیس هستش و جعبه لوکس و با کلاسی هم دار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وارد کننده لوازم یدکی خودرو