واردات لوازم یدکی خودرو

واردات لوازم یدکی خودرو

واردات لوارم یدکی خودرو توسط شرکت فقیهی کار به صورت عمده و تک صورت می پذیرد. انواع لوازم یدکی خودرو از جمله قطعات بدنه خودرو های خارجی، لوازم مصرفی و قطعات موتور قابل سفارش است. شرکت ما واردات لوازم یدکی خودرو را از دفتر خود از کشور دبی به ایران پیگیری و وارد می نماید. در کل باید گفت بیشترین واردات لوازم یدکی خودرو از کشور دبی انجام می شود.

بیشترین کشور هایی که لوازم یدکی آنها وارد خاورمیانه می شود کشور آلمان است و بعد از آن لوازم یدکی آمریکا و ژاپن در صدر انواع لوازم یدکی محبوب وارد شده به کشور ایران قرار می گیرند. واردات لوازم یدکی خودرو به کشور ایران آزاد و بدون هیچ محدودیتی انجام می شود، چرا که خودرو های خارجی موجود در ایران نیازمند واردات قطعات خودرو خود به ایران هستند. البته این درباره واردات خودرو صدق نمی کند و واردات خودرو با محدودیت های جدی روبرو است.

شما با خرید لوازم یدکی خودرو از وارد کننده لوازم یدکی خودرو می توانید از اصل بودن لوازم و قیمت پایین آنها به علت حذف واسطه ها اطمینان حاصل فرمایید. انواع لوازم یدکی خودرو به صوررت عمده برای همکاران نیز تامین می شود. برای گرفتن قیمت تک و عمده با مشاوران ما که به صورت 24 ساعته پاسخگوی شما هستند در تماس باشید.

واردات لوازم یدکی خودرو در ظاهر می تواند کار هیجان انگیزی نباشد. اما واردات لوازم یدکی برای کمپانی فقیهی کار به معنای خرید لوازم یدکی اصل و رساندن آن به مشتریان و خوشحال کردن و رفع نیاز آنها برای ما بسیار جذاب است و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد. این دلیل شناخته شده شرکت فقیهی کار به عنوان بزرگترین وارد کننده لوازم یدکی خودرو است.

حضور در هفتمین کنگره علمی سیستم های نوین

هفتمین کنگره علمی سیستم های نوین

واردات لوازم یدکی از دبی

یکی از بزرگ ترین کشورهای واردات لوازم یدکی خودرو، کشور دبی است که شرکت فقیهی کار به طور تخصصی با نمایندگی های لوازم و قطعات یدکی خودرو در این کشور همکاری می کند و قراردادهای رسمی دارد. به همین دلیل یکی از مزایای خرید لوازم یدکی از فقیهی کار این است که می توانید قطعات خودروی خود را با قیمتی باور نکردنی و بهتر از هرجای دیگر خریداری کنید.

تمامی قطعات وارد شده از کشور دبی، اصل و در بهترین کیفیت موجود هستند و شرکت فقیهی کار، تمامی محصولات را در بهترین حالت و قیمت وارد می کند که به همین علت شما می توانید با خیال راحت به همکاران ما اعتماد کنید و قطعات خودروی خود را سفارش دهید.

طی تحقیقات انجام شده، قطعات الکتریکی، رادیاتورها و اگزوزها پرطرفدارترین قطعات در خاورمیانه هستند. پس از این قطعات، اجزای دیگری مانند لاستیک ها، روان کننده ها، محورها، اجزای انتقال، فیلترهای هوا و روغن، سیستم های تعلیق، باتری ها، لنت ترمز و کفشک ترمز، سپرها، درها و شیشه جلو قرار می گیرند.

بر اساس گزارش شرکت تحقیقاتی، ارزش بازار خودرو خاورمیانه تا سال 2023 به 18.5 میلیون دلار خواهد رسید و به ویژه کشور دبی سهم زیادی در این رشد خواهد داشت زیرا در حال حاضر به عنوان دومین بازار بزرگ خودرو در شورای همکاری خلیج فارس قرار دارد.

تقاضا برای صنعت خدمات خودرو و قطعات یدکی خودرو در دبی با در نظر گرفتن عواملی مانند رشد جمعیت، افزایش رقابت و بهبود مورد انتظار در فروش خودرو در آینده، قوی باقی خواهد ماند.

مراحل واردات لوازم یدکی

مراحل واردات لوازم یدکی خودرو

رشد صنعت قطعات یدکی خودرو دبی

محرک های اصلی رشد صنعت قطعات یدکی خودرو دبی:

  • کشور دبی تامین کننده پیشرو قطعات یدکی خودرو برای ایران، شبه قاره هند، آفریقا و کشورهای مستقل مشترک المنافع است.
  • دبی هیچ هزینه اضافی برای تجارت لوازم جانبی خودرو نمی گیرد.
  • مناطق تجاری تخصصی در دبی وجود دارد که سرمایه گذاری عظیمی در تجارت قطعات خودرو انجام می شود. زیرساخت ها، سیستم های مالیاتی، محیط مطلوب، نیروی کار و مصرف کنندگان مرفه آن را به یکی از بهترین مکان ها برای سرمایه گذاری تبدیل کرده است.
  • دبی در سال 2018 حدود 2.1 میلیون تن قطعات یدکی و لوازم جانبی خودرو به ارزش 10.3 میلیارد دلار مبادله کرد که 32 درصد نسبت به ارزش یک دهه قبل افزایش داشت. رشد در این بخش نیز با پیشرفت‌های زیرساختی جدید پشتیبانی می‌شود که در آن تعداد زیادی کامیون مورد نیاز است و صاحبان ناوگان کامیون‌ها مارک‌های OEM را از بازارهای پس از فروش خریداری می‌کنند تا کیفیت مشابهی را با قیمت‌های بسیار ارزان‌تر دریافت کنند.
  • منطقه آزاد جبل علی به عنوان نقطه ورود اصلی امارات متحده عربی برای بخش خودروهای فرسوده ظاهر شده است و 78 درصد از واردات خودروهای مستعمل و 31.8 میلیارد درهم از صنعت قطعات یدکی خودرو را در سال انجام می دهد.
  • دولت امارات همچنین در حال ترویج تولید بومی سازی قطعات یدکی توسط شرکت های OEM است. این امر باعث کاهش بیشتر قیمت ها و افزایش فروش قطعات یدکی خودرو در کشور می شود.
  • یکی دیگر از تقویت‌کننده‌های بازار قطعات یدکی خودرو، اصلاح خودرو است. تقاضا برای این امر در دبی افزایش یافته است، جایی که جمعیت جوانان به دنبال متمایزتر جلوه دادن وسایل نقلیه خود و عملکرد بهتر هستند.
  • دبی در بین هر جغرافیای دیگری برای شرکت بازرگانی قطعات یدکی خودرو که با چشم انداز خود برای صنعت خودرو در 10 سال آینده راه اندازی شده است، برجسته است. دبی در حال حاضر یک متروی هوشمند و بدون راننده دارد و قصد دارد یک سیستم حمل و نقل برای آینده بسازد که در این خطوط کار کند. برای این کار، محیط تجاری مناسب و سودآوری را برای کسب و کارها برای سرمایه گذاری در صنعت قطعات یدکی یا قطعات خودرو تضمین و تشویق می کند.
واردات لوازم یدکی از دبی

واردات لوازم یدکی

واردات لوازم یدکی خودرو از چین

یکی از  دیگر کشور های  که واردات لوازم یدکی خودرو از طریق آن انجام می شود کشور چین است. کشور چین به علت موقعیت جغرافیایی که دارد و مهمتر از آن به علت اینکه بسیاری از شرکت های خودرو سازی دنیا در کشور چین دارای کارخانه هستند واردات لوازم یدکی از چین آسان و مورد توجه وارد کنندگان لوازم یدکی به ایران است.

واردات لوازم یدکی خودرو از چین از طریق دریا انجام می شود. به خاطر داشته باشید که در جهت سفارش قطعات از کشور چین تنها باید به وارد کننده گان لوازم یدکی شناخته شده اعتماد کنید تا از اصل بودن قطعه اطمینان حاصل فرمایید، چرا که بسیاری از لوازم یدکی وارد شده از چین غیر اصل هستند. شرکت فقیهی کار بیشتر لوازم یدکی خودرو را از کشور دبی وارد میکند و همانطور که می دانید تمامی لوازم در دبی اصل و اورجینال هستند.

اهمیت وارد کردن لوازم یدکی خودرو به کشور

واردات لوازم یدکی خودرو از دیگر مواردی است که بسیاری از کسب و کارها و شرکت‌های خودروسازی در سراسر جهان به آن نیاز دارند. این لوازم یدکی شامل قطعات مختلفی مانند: ترمز، روغن، فیلتر، تسمه، باتری و… هستند که برای تعمیر و نگهداری خودروها استفاده می‌شوند.

اهمیت واردات لوازم یدکی خودرو به دلیل دو عامل اصلی است: اولین عامل، افزایش تعداد خودروهای در حال حاضر در جریان است. با افزایش تعداد خودروها، نیاز به تعمیر و نگهداری آن‌ها نیز افزایش می‌یابد. دومین عامل، افزایش رقابت در صنعت خودروسازی است. شرکت‌های خودروسازی برای جذب مشتریان و نگهداری آن‌ها، باید قطعات مورد نیاز برای تعمیر و نگهداری خودروهایشان را فراهم کنند.

بنابراین، واردات لوازم یدکی خودرو برای شرکت‌های خودروسازی بسیار مهم است. این واردات می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا هزینه‌های تولید را کاهش دهند، زمان تعمیر و نگهداری خودروها را کوتاه کنند و بالاخره به افزایش فروش خودروهایشان برسند.

نحوه واردات لوازم یدکی از چین

واردات انواع لوازم یدکی

چند اشتباه رایج در جهت واردات لوازم یدکی خودرو

  • رزرو زمان کافی از مشتری یا مشتریان

بسیاری از مشتریان توقع دارند که لوازم یدکی خارجی آنها در مدت زمان بسیار اندک 1 یا 2 روزه به دست آنها برسد. فارغ از اینکه برای ترخیص کالا و ترانزیت زمانی لازم است از این رو مدت زمان واردات لوازم یدکی بلند تر از محموله پستی از خارج از کشور است. البته قبل از آن باید موجود بودن قطعه در شرکت چک شود، چرا که بسیاری از لوازم یدکی خودرو در شرکت موجود می باشد و نیازی به صرف وقت برای ارسال نیست.

  • تخمین نادرست تمام هزینه ها

در زمان ثبت سفارش مشتری باید تخمین درست و دقیقی از هرینه ها برآورد شود تا مشتری دقیقا بداند چه هزینه ای را قرار است پرداخت نماید. این کاری است که بسیاری از شرکت های وارد کننده لوازم یدکی انجام نمی دهند و مشتری را با یک سورپرایز هزینه ای روبرو می کنند. آنها رشد هزینه ها را در نظر نمی گیرند.

  • بسته بندی نامناسب قطعات یدکی وارداتی

یکی از مهمترین موارد در جهت حمل و نقل کالا بسته بندی آنها است. چرا که بسته بندی مناسب موجب محافظت از سلامت سفارش مشتری می شود. در زمان حمل و نقل، لوازم یدکی و قطعات از کشتی به کامیون ها منتقل می شود و این بسته بندی آنها است که محافظ لوازم است. بسته بندی نا درست موجب خسارت و مشکلاتی برای وارد کنندگان می شود.

  •  ایمن کردن محموله با بیمه

بیمه کردن لوازم یدکی وارداتی می تواند موجب خیال آسوده شرکت حمل و نقل شود. با این کار لوازم یدکی وارداتی را در برابر سرقت، صدمه و گم شدن آنها در این راه دور بیمه می نمایید.

قطعات یدکی خودرو وارداتی

لوازم یدکی وارداتی

قطعات چه خودروهایی از چین وارد می‌شود؟

یکی از مهم ترین کالاهایی که در حوزه تجارت بین المللی فعالیت دارد، واردات لوازم یدکی خودرو است که همانطور که میدانید بیشترین لوازم یدکی خودرو وارداتی به ایران، از کشور چین تامین می گردد و به دلیل تنوع خودروهای خارجی در ایران، نیاز به لوازم یدکی خودرو بیش از گذشته شده است.

بنابراین میزان تقاضای داخلی برای خرید قطعات یدکی خودرو زیادتر شده و شرکت های زیادی شروع به واردات لوازم و قطعات یدکی خودرو کرده اند که باید توجه کنید بهترین و باسابقه ترین شرکت را در این زمینه پیدا کنید زیرا ممکن است قطعات تقلبی و ساخت کشورهای دیگر که به اسم کشور چین وارد می شوند، به خودروی شما آسیب بزنند.

شاید تصور کنید که وارد کننده های لوازم یدکی خودرو از چین، فقط قطعاتی را وارد می کنند که مناسب خودروی چینی باشد، اما باید بدانید که این باور به طور کلی اشتباه است. زیرا در بازار قطعات یدکی چین شما می توانید انواع و اقسام برندهای خودروهای مختلف را پیدا کنید و محصولاتی را خریداری کنید که برای مدل های مختلف خودرو در دنیا، مناسب باشد.

برای مثال خیلی از قطعات خودروهای آلمانی، آمریکایی و … نیز توسط تولیدکنندگان کشور چین، تولید و عرضه می شوند. نکته مثبتی که در رابطه با واردات لوازم یدکی خودرو از چین وجود دارد این است که محدودیت بار وجود ندارد و شما می توانید قطعات و لوازم یدکی خودروی سنگین هم از کشور چین تهیه کنید.

البته لازم به ذکر است که واردات این نوع از لوازم یدکی خودروهای سنگین و تنوع بالای آن ها، تخمین تعرفه گمرک را اندکی سخت تر خواهد کرد.

لوازم یدکی خودرو

واردات لوازم یدکی خودرو

لیست قطعات خودرویی وارداتی از چین

همانطور که گفته شد، یکی از کشورهایی که ما به طور تخصصی با آن برای واردات لوازم یدکی همکاری داریم، کشور چین است که گزینه خوبی برای واردات انواع قطعات و لوازم یدکی خودروهای مختلف است؛ زیرا محدودیتی در انتخاب و واردات کالا ندارد و می توانید تمام محصولات مورد نیاز خودروی خود را از وارد کنندگان لوازم یدکی خریداری نمایید.

در ادامه لیستی از انواع قطعات یدکی خودروهای مختلف را آورده ایم که مهم ترین آن ها عبارت اند از:

  • گیربکس اتوماتیک
  • موتور کامل یا نیم موتور بالا و پایین
  • قطعات مکانیکی داخل موتور مثل شاتون، میل لنگ، یاتاقان‌ها
  • گیربکس اتومبیل
  • واتر پمپ
  • موتور فن
  • ترموستات
  • اویل پمپ
  • تسمه تایم
  • تسمه کولر
  • تسمه هیدرولیک
  • استپر موتور stepper
  • درجه باک
  • پمپ بنزین
  • سنسور اکسیژن
  • سنسور abs
  • سنسور دور موتور
  • پمپ هیدرولیک
  • منیفولد
  • کاتالیزور
  • پمپ شیشه شور
  • ECU

این لیست از لوازم یدکی های مختلف خودرو نشان می دهد که شما می توانید تمامی محصولات موردنیاز خود را از شرکت وارد کننده لوازم یدکی خودرو فقیهی کار با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت خریداری نمایید.

تمامی قطعات یدکی ذکر شده را می توانید برای خودوروهای مختلف، با کیفیت و قیمت های گوناگون خریداری کنید و عمر خودروی خود را تضمین کنید.

واردات قطعات یدکی

لیست قطعات خودروی وارداتی

سوالات متداول واردات لوازم یدکی خودرو

1آیا تعرفه واردات برای واردات لوازم یدکی خودرو متفاوت است؟

به دلیل متنوع بودن قطعات از نظر کیفیت، ابعاد و قیمت های مختلف، تعرفه واردات آن ها هم قطعا متفاوت است و باید به این نکته توجه داشته باشید که قطعات لوازم یدکی خودروهای سنگین، تعرفه گمرک بیشتری دارند زیرا سازمان گمرکات کشور، تعرفه های مختلفی را برای قطعات خودرویی تعریف کرده است.

2مزایای واردات لوازم یدکی خودرو از دبی چیست؟

به دلیل نزدیک بودن کشور دبی به ایران، واردات کالا از دبی با هزینه کمتری انجام می‌شود. علاوه بر آن، هزینه های حمل و نقل لوازم یدکی نیز کاهش می یابد و مدت زمان ارسال بار کمتر می شود. دبی از نظر موقعیت مکانی، دسترسی کاملی به بازارهای جهانی دارد که یکی دیگر از مزایای آن به حساب می آید.
3هزینه لوازم یدکی وارد شده از دبی چقدر است؟

هزینه واردات لوازم یدکی خودرو از دبی با توجه به نوع قطعات و کاربرد آن ها، متفاوت است. هزینه‌های گمرک، باربری، انبارداری و هزینه‌های مالیاتی و بازرسی کالا برخی از هزینه‌های مرتبط با واردات کالا از دبی می‌باشد.
4آیا لوازم یدکی خودرو وارداتی از دبی، اصل هستند؟

به دلیل موقعیت جغرافیای کشور دبی، شما می توانید تمامی محصولات اصل، برای خودروهای مختلف را در این کشور پیدا کنید که شرکت فقیهی کار این کار را برای شما تسهیل کرده و لوازم یدکی خودرو اصل با بهترین قیمت را از کشور دبی وارد می کند. شرکت فقیهی کار با نمایندگی های لوازم یدکی خودرو در دبی قرارداد دارد که همین موضوع باعث شده قیمت محصولات ما کمتر از سایر شرکت ها باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وارد کننده لوازم یدکی خودرو