تفاوت بین مدل های مختلف بی ام و

جدیدترین مدل های بی ام و

تفاوت بین مدل های مختلف بی ام و

تفاوت بین مدل های مختلف بی ام و

در این مقاله به بررسی این سوال که تفاوت بین مدل های BMW چیست و کدام یک برای شما مناسب است؟ می پردازیم تا بتوانید به راحتی خودروی مناسب خود را پیدا کنید. BMW برخی از بهترین SUV ها را می سازد. آنها خودروهای خانوادگی جادار و کاربردی هستند. فضای داخلی آنها لوکس، کاربر پسند و سرشار از فناوری است. آنها عالی به نظر می رسند و با توجه به استانداردهای SUV در مصرف سوخت کارآمد هستند. رانندگی آنها فوق العاده است و طیف وسیعی از آن برای انتخاب وجود دارد.

ب ام و هفت مدل شاسی بلند – X1، X2، X3، X4، X5، X6 و X7 می‌سازد – که هر چه این عدد بیشتر باشد، ماشین بزرگ‌تر است. تفاوت های قابل توجهی بین مدل های زوج و فرد و همچنین روغن موتور بی ام و در مدل های مختلف، نیز وجود دارد که در یک لحظه به آنها باز خواهیم گشت.

با مدل‌های بسیار زیادی که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید، همه کیفیت‌های یکسانی را ارائه می‌کنند، تصمیم‌گیری در مورد اینکه کدام شاسی بلند BMW برای شما مناسب است ممکن است دشوار باشد. در اینجا، ما به برخی از سوالات مهم پاسخ می دهیم تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید کدام یک برای شما مناسب است.

خرید بهترین مدل بی ام و

جدیدترین مدل بی ام و

تفاوت بین SUV های زوج و فرد BMW چیست؟

در واقع، دو محدوده مجزا از SUV BMW وجود دارد – آنهایی که اعداد فرد در نام خود دارند و آنهایی که اعداد زوج در نام خود دارند.

مدل های  – X1، X3، X5 و X7 – بدنه ای بلند مانند یک SUV کاربردی و خانوادگی دارند. مدل‌های زوج – X2، X4 و X6 – ظاهری درشت و ارتفاع بلندی دارند، اما با سقف پایین‌تر و سبک کوپه‌مانندی که ظاهری اسپرت‌تر به شما می‌دهد. آن‌ها در رانندگی نیز احساس اسپرت‌تری دارند.

خودروهای هر جفت هم اندازه هستند و قطعات مکانیکی زیادی دارند. جفت ها X1 و X2، X3 و X4 و X5 و X6 هستند. X7 که در اواخر سال 2021 عرضه شد، به X8 نیز ملحق شد.

کوچکترین SUV BMW چیست؟

کوچکترین SUV بی ام و X2 است. از نظر اندازه شبیه به سایر شاسی بلندهای جمع و جور مانند مرسدس بنز GLA یا آئودی Q3 است. با وجود اندازه کوچکتر و استایل کوپه مانند، X2 دارای فضای زیادی در صندلی های عقب و یک صندوق عقب بزرگ است. این خودرو به خوبی به عنوان یک خودروی خانوادگی کار می کند، اگرچه کودکان کوچک ممکن است در دیدن پنجره های کوچک عقب مشکل داشته باشند.

اگر این برای شما نگران کننده است، X1 ممکن است گزینه بهتری باشد. اگرچه در نام خود عدد کمتری دارد، اما بدنه SUV X1 چند اینچ بلندتر است. صندوق عقب آن نیز بزرگتر است و شما و سرنشینانتان، با هر سنی که باشند، از فضای داخلی جادارتر که سبک تر و روشن تر از X2 است، استفاده بیشتری خواهید کرد.

بزرگترین SUV BMW چیست؟

بزرگترین SUV BMW X7 است. این یک خودروی بسیار بزرگ است که از نظر اندازه شبیه رنج روور یا آئودی Q7 است. X7 واقعا جادار و کاربردی و عمیقاً لوکس است.

X5 کمی کوچکتر است اما هنوز هم یک خودروی بزرگ است، هم اندازه لکسوس RX یا مرسدس بنز GLE. در فاصله بین X5 و X1 X3 قرار دارد، یک شاسی بلند سایز متوسط ​​که رقیب جگوار F-Pace و آلفارومئو استلویو است. X6 هم اندازه X5 است و X4 هم اندازه X3 است، اما X6 و X4 بدنه کوتاه‌تر و پایین‌تری با ظاهری اسپرت‌تر دارند.

کدام خودروهای SUV BMW دارای 7 صندلی هستند؟

دو شاسی بلند BMW با هفت صندلی در سه ردیف در دسترس هستند – X5 و X7. در X5، یک جفت صندلی اضافی که از کف صندوق عقب جمع می شوند، به عنوان یک آپشن در صورت نو بودن خودرو در دسترس هستند. با این حال، خریداران زیادی به سراغ آن نمی روند، و این صندلی های ردیف سوم واقعاً فضای کافی برای کودکان دارند.

از سوی دیگر، X7 دارای فضای سخاوتمندانه و راحت برای بزرگسالان در ردیف سوم استاندارد است. آنجا هم لوکس است، با دسته‌ها، جا لیوانی و صندلی‌های گرم شونده. همچنین می توانید فضا را بر اساس نیاز مسافران خود تنظیم کنید زیرا ردیف دوم صندلی ها به جلو و عقب می لغزند.

همچنین برخی از مدل‌های X7 دارای شش صندلی هستند و به جای یک صندلی سه نفره، یک جفت صندلی لوکس در ردیف دوم قرار دارند.

جدیدترین مدل بی ام و

بی ام و جدید مدل 2022

کدام SUV BMW برای صاحبان سگ بهتر است؟

شاسی‌بلندهای BMW در طیف وسیعی از اندازه‌ها موجود هستند، بنابراین باید یکی از آن‌ها به اندازه‌ای بزرگ باشد که سگ‌های شما بتوانند در هر اندازه‌ای که هستند، حرکت کنند و دراز بکشند. با این حال، نمای بیرون از پنجره شیب دار پشتی X2، X4 و X6، به خصوص برای سگ های کوچکتر، عالی نیست.

از بین تمام مدل ها، X5 و X7 بهترین حمل کننده سگ هستند. آنها دارای بزرگترین درب دو تکه با نیمه های پایینی هستند که برای ایجاد یک پلتفرم به سمت پایین جمع می شوند و ورود و خروج سگ شما را آسان تر می کند. برخی از مدل‌ها همچنین دارای سیستم تعلیق هستند که با فشار یک دکمه پایین می‌آیند، بنابراین سگ شما کمتر با پرش به بالا مواجه می‌شود.

آیا خودروهای SUV هیبریدی یا الکتریکی BMW وجود دارد؟

X1، X2، X3 و X5 با قدرت بنزینی-الکتریکی پلاگین هیبریدی (PHEV) در دسترس هستند و طیف وسیعی از آلایندگی صفر را ارائه می دهند. بر اساس ارقام رسمی، X1 25e و X2 25e می توانند تا 35 مایل را با انرژی باتری طی کنند. X3 30e تا 29 مایل؛ و آخرین X5 45e تا 60 مایل. X5 40e قدیمی‌تر می‌تواند حدود 25 مایل را مدیریت کند.

دو مدل جدید الکتریکی در اواخر سال 2021 به فروش خواهند رسید – iX3 و iX. iX3 یک نسخه الکتریکی از X3 سایز متوسط ​​با برد رسمی تا 285 مایل با یک باتری کاملا شارژ شده است. iX از ابتدا به عنوان یک خودروی الکتریکی طراحی شده است. اندازه آن با X5 برابر است و ظاهری بسیار پیشرفته در داخل و خارج دارد. مدل برتر iX دارای حداکثر برد رسمی 380 مایل است.

کدام شاسی بلند BMW بزرگترین صندوق عقب را دارد؟

جای تعجب نیست که X7 دارای بزرگترین صندوق بار در بین سایر شاسی بلندهای BMW است، با فضای وسیع 750 لیتر در حالت پنج صندلی. حتی با وجود هر هفت صندلی، هنوز فضای کافی برای خرید سوپرمارکت وجود دارد. همه صندلی‌های عقب را تا کنید و ۲۱۲۵ لیتر فضا دارید – برای یک یخچال/فریزر تمام قد کافی است. با این حال، برخی دیگر از شاسی‌بلندها در اندازه X7، مانند لندروور دیسکاوری، صندوق بار بزرگ‌تری دارند. این مورد در مورد همه شاسی بلندهای BMW صدق می کند – آنها صندوق عقب بزرگ و مفیدی دارند که می توانید به راحتی برای مسافرت از آن استفاده کنید.

آیا خودروهای SUV BMW در آفرود خوب هستند؟

BMW باعث می شود تا راننده های بی ام و شاسی بلند احساس خوبی برای رانندگی در جاده ها داشته باشند، اما این به قیمت توانایی خارج از جاده تمام می شود. X3، X5 و X7 می‌توانند از زمین‌های چالش‌برانگیزتر از آن چیزی که بیشتر مردم سعی در برخورد با آن دارند عبور کنند. اما آنها به اندازه یک لندرور توانایی ندارند. مدل‌های دیگر نسبت به خودروهای معمولی در آفرود توانایی بیشتری دارند، اما در آن محیط احساس راحتی نمی‌کنند.

آیا همه SUV های BMW دارای چهار چرخ متحرک هستند؟

می‌توانید یک بی‌ام‌و چهار چرخ متحرک را از هر نوعی – نه فقط یک SUV – با نشان xDRIVE روی درب صندوق عقب آن ببینید (xDRIVE به سادگی نامی است که BMW برای سیستم چهار چرخ محرک خود می‌گذارد). مدل‌های دو چرخ متحرک دارای نشان «sDRIVE» هستند – اکثر مدل‌های X1 و X2 و برخی از مدل‌های X3 و X5 دارای دو چرخ متحرک هستند.

چهار چرخ متحرک باعث می شود خودرو نسبت به خودروهای دو چرخ متحرک در جاده احساس امنیت بیشتری داشته باشد. به خصوص در شرایط مرطوب، گل آلود یا یخبندان. برای بکسل کردن نیز مفید است و برای رانندگی در خارج از جاده بسیار ضروری است.

خرید لوازم یدکی بی ام و

بهترین مدل بی ام و

آیا شاسی بلندهای اسپرت BMW موجود است؟

تمام شاسی بلندهای BMW کاملاً اسپورت هستند، اما برخی از مدل ها بیشتر بر عملکرد بالا و تجربه رانندگی هیجان انگیز تمرکز دارند. این مدل ها در واقع در دو “طبقه” هستند. مدل‌های ردیف اول دارای یک «M» هستند که با دو عدد به‌عنوان نام موتور – به عنوان مثال M35 یا M40. به دنبال آن یک “i” برای نشان دادن موتور بنزینی یا “d” برای دیزل وجود دارد. همه مدل‌های ردیف اول شتاب بسیار سریعی را ارائه می‌دهند اما همچنان در رانندگی روزمره بسیار راحت هستند.

سطح دوم فقط چهار مدل دارد که همه آنها با علامت M در نام خود هستند – X3 M، X4 M، X5 M و X6 M. آنها بسیار سریع و قدرتمند هستند و برای رانندگی در جاده ها هیجان انگیز هستند، اما هزینه های جاری آن بالاتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وارد کننده لوازم یدکی خودرو