خرید روغن بنز

خرید روغن بنز

برای خرید روغن موتور بنز در این مقاله با ما همراه باشید. شرکت های تولید خودرو در سراسر جهان اقدام به تولید روغن موتور های با نام و لگوی رسمی خود اقدام می نمایند. شرکت مرسدس بنز آلمان یکی از شرکت های خودرو سازی در سطح جهان است که اقدام به تولید لوازم یدکی و مصرفی خودروهای تولیدی خود در سطح جهان می کند. فروش روغن موتور بنز در بسته بندی های 1 لیتری طوسی رنگ یکی از اقدامات این شرکت برای خدمات پس از فروش خودروهای خود در سرا سر دنیا است. فروش روغن موتور بنز در ایران در بازار عمده لوازم یدکی و مصرفی و نمایندگی های مجاز مرسدس بنز صورت می گیرد.خرید روغن موتور بنز در وب سایت رسمی گروه بازرگانی فقیهی به صورت آنلاین امکانپذیر است.

خرید آنلاین روغن موتور بنز

روغن موتور بنز

خرید روغن موتور بنز غیر اوریجینال

خودرو های مرسدس بنز در سرار سر جهان خودرو های گران به شمار می آیند. لوازم یدکی و مصرفی مورد استفاده در این خودرو ها معمولا از قیمت بالایی برخوردار است، به همین علت برخی کارگاه ها و شرکت ها ی غیر قانونی بدون هیجگونه همکاری با دفاتر مجاز و قانونی شرکت اصلی اقدام به کپی بی کیفیت و تولید لوازم یدکی و مصرفی غیر ارویجینال می کنند. بازاریان و نمایندگی های مجاز شرکت مرسدس بنز همواره در تلاشند تا روغن موتور بنز اصلی را برای خریداران تهیه کنند. بهتر است خریداران روغن موتور بنز جهت تهیه کالای اوریجینال به وب سایت رسمی شرکت بازرگانی فقیهی مراجعه نماید.

خرید روغن موتور بنز اصلی

شرکت مرسدس بنز برای جلوگیری از کپی شدن اوازم یدکی و مصرفی بنز اقدام به تولید روغن های 1 و4 لیتری با قابلیت رهگیری کالا با استفاده از پارت نامبر حک شده بر روی کالای تولیدی نموده است. اینکار عاملی تاثیر گذار شده است تا کپی کنندگان نتوانند محصول این شرکت را تولید کنند. پارت نامبر درج شده بر روی کلای تقلبی غیر قابل رهگیری در وب سایت رسمی مرسدس بنز می باشد و قابلیت اسکن کی یو ار آن توسط دستگاه بارکد خوان وجود ندارد. خرید روغن بنز از نمایندگی های مجاز این اطمینان را به خریدار میدهد که کالای اصلی خریداری کرده است.

خرید روغن بنز توسط کارشناسان شرکت بازرگانی فقیهی از نمایندگی های مجاز و قانونی شرکت مرسدس بنز در شهر دبی کشور امارات متحده عربی و واردات آن به ایران این امکان را برای خرید روغن موتور بنز اصلی فراهم کرده است تا با عرضه مستقیم و فروش آنلاین باعث صرفه جویی در وقت و هزینه خریدار روغن بنز شده است. این شرکت با تضمین کیفیت و اصالت محصولات خود روغن موتور اصلی بنز را با قیمتی غیر قابل رقابت به صورت عمده و تکی به فروش می رساند.

خرید روغن موتور بنز اصلی

خرید روغن بنز اصل

فروشگاه  اینترنتی خرید روغن موتور بنز

امروزه با پیشرفت دنیای دیجیتال فروشندگان سنتی روز به روز بیشتر بازار خرید و فروش را از دست می دهند. در واقع کسب  و کارهای که در بازار لوازم یدکی و مصرفی خودرو  فعال هستند چنانچه خود را با دنیای مدرن و دیجیتال هماهنگ نکنند در آینده نه چندان دور دچار زیان فراوانی خواهند شد. شرکت بازرگانی فقیهی یک فروشگاه آنلاین خرید روغن موتور بنز است که علاوه بر فروش حضوری توسط بازاریابان مجرب، خدمات فروش را از طریق وب سایت رسمی خود عرضه می دارد و کاربر میتواند سفارش را از طریق وب سایت را اعلام و با پرداخت مبلغ فاکتور و  نسبت به خرید سایر لوازم یدکی مورد نیاز اقدام نماید.

قیمت روغن موتور بنز

نواسانات بازار ارز و شرایط خاص سیاسی کشور ایران باعث شده تا با وجود تحریم و اصلاحات اقتصادی ثبات قیمت در بازار ایران وجود نداشته باشد. این اتفاق باعث تردید خریداران عمده روغن در بازار لوازم یدکی و مصرفی ایران شده است و به همین علت یک قیمت روغن موتور بنز ثابت در بازار لوازم یدکی و مصرفی وجود ندارد. فروشگاه های اینترنتی هم مدام با تغییر قیمت ارز قیمت های اعلام شده خود را تغییر میدهند. این عامل باعث شده تا نمایندگی ها و سرویس کنندگان خودرو های مردسدس بنز نیز متناسب با قیمت ارز برای هردوره سرویس قیمتی متفاوت اعلام کنند.

خرید روغن موتور موبیل برای مصرف خودرو های آلمانی از طریق فروشگاه آنلاین بازرگانی فقیهی با مراجعه به وب سایت رسمی این شرکت امکان پذیر است. روغن موبیل وان یکی از روغن های موتور موجود در بازار لوازم یدکی و مصرفی است که در صورت در دسترس نبودن روغن اصلی  شرکت مرسدس بنز و پورشه برای این خودرو ها توصیه می شود.

قیمت روغن موتور بنز

قیمت روغن بنز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وارد کننده لوازم یدکی خودرو