خرید روغن موتور بنز

راهکار های تشخیص روغن موتور بنز اصل

مهمترین عامل برای تشخیص روغن موتور بنز اصل خرید از فروشگاه ای و شرکت هایی به عنوان وارد کننده لوازم یدکی خودرو است. شرکت فقیهی کار با داشتن سابقه درخشان در این زمینه سال ها است فعالیت دارد از این رو یک شرکت معتبر در دنیای واردات لوازم یدکی خودرو می باشد.

برای تشخیص روغن موتور بنز اصل بهتر است به بسته بندی روغن، نوشته های درج شده روی آن توجه لازم را داشته باشید و حتی با لمس روغن موتور از اصل بودن آن اطمینان حاصل فرمایید، هرچند که تشخیص اصل بودن روغن موتور کار ساده ای نیست و بیشتر تعمیرگاه هایی که بعد از خرید روغن موتور به آن مراجعه می نمایید می تواند اصل بودن آن را تایید نماید. به علاوه لازم به ذکر است تعدادی از روغن موتور های بنز دارای بارکدی مخفی روی بسته بندی خود هستند که با نورلیزری قابل مشاهده است، این بارکد به عنوان نمادی برای اصل بودن کالا طراحی شده است.

تشخیص روغن موتور بنز اصل

روغن موتور بنز

خرید روغن موتور بنز

می توانید با خرید روغن موتور بنز از سایت فقیهی کار با ضمانت نامه هایی که به شما ارائه می شود از اصل بودن روغن موتور بنز خود اطمینان حاصل فرمایید. روغن موتور بنز می تواند قدرت موتور شما را به حداکثر برساند چرا که این روغن برای خودروی بنز طراحی شده است. روغن موتور بنز مواقعی که استارت سرد انجام می شود از موتور خودروی شما محافظت می نماید.

روغن موتور بنز در حجم مختلف عرضه می شود و برای انتخاب حجم روغن موتور بنز مناسب و بهینه با توجه به سیلندر خودرو باید تصمیم گیری شود. البته یکی از دیگر موارد مهم در جهت انتخاب و خرید روغن موتور بنز کلاس خودرو و سال تولید آن می باشد.

خرید روغن موتور بنز اورجینال

انواع روغن موتور بنز

قیمت روغن موتور بنز

قیمت روغن موتور بنز با دلار روز قیمت گذاری می شود، از این رو پیشنهاد می شود تا با مشاوران ما تماس بگیرید تا بتوانید قیمت روز را دریافت نمایید. اما اگر بخواهیم قیمت روغن موتور بنز را به صورت حدودی بگوییم قیمت هر لیتر روغن موتور بنز 9 دلار می باشد. البته روغن موتور بنز دارای انواع مختلفی می باشد که قیمت آنها با توجه به ویژگی آنها متغیراست. ما در پاراگراف های بعدی درباره انواع آن و بهترین روغن موتور برای بنز برای شما نوشته ایم.

قیمت روغن موتور بنز اورجینال

قیمت روغن موتور بنز

موتور مرسدس بنز

سیستم های موتور مرسدس بنز از قوی ترین موتور های خودرو در جهان می باشد. همه چیز در مورد عملکرد عالی و کارایی اقتصادی و پایداراین خودرو هماهنگ است. کار موتور بنز در حدی درست است که آنها معیارهای جهانی را برای کامیون ها و اتوبوس ها تعیین می کنند.

موتور های بنز خصوصیاتی مانند مصرف سوخت پایین، سرویس هایی با کارآیی طولانی و همچنین استحکام و دوام طولانی خودرو را شامل می شوند که در نهایت قدرت و طراحی حرفه ای موتور بنز را به نمایش می گذارد. علاوه بر این موارد رانندگان خودرو بنز از پویایی رانندگی، قدرت زیاد خودرو حتی در دور موتور های، ترمز قدرتمند آن بهره می برند.

کمپانی بزرگ مرسدس بنز دارای قدرت نوآوری بسیار بالایی می باشد و همواره سعی بر این دارد که خودرو های خود را با محیط زیست سازگار نماید و در این جهت سعی دارد مصرف سوخت خودرو های جدید خود را هرچه بیشتر کاهش دهد و همچنین میزان انتشار گاز های مخرب برای محیط زیست را نیز را نیز کاهش دهد.

برخی از موتور بنز های امروزی قابلیت استفاده از گاز را به جای بنزین دارا می باشند. خودرو های گاز سوز کارآیی مانند موتور های بنزینی دارند با این تفاوت که CO2 کمتری تولید می نمایند. در آینده نزدیک حتما بسیاری از موتور های بنز با برق کار خواهند کرد، البته در حال حاضر نیز خودرو های بنز الکتریکی می باشند.

روغن موتور مرسدس بنز

موتور مرسدس بنز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وارد کننده لوازم یدکی خودرو