خرید لوازم مصرفی خودرو

خرید لنت ترمز

ما به عنوان وارد کننده لوازم یدکی خودرو توانایی تامین انواع گسترده ای از لنت های خارجی را در ایران دارا می باشیم از این رو می توانید برای خرید لنت ترمز با ما همراه باشید، تمامی لنت هایی که توسط این شرکت وارد می شود اصل هستند و کمپانی خود خودرو شما تهیه شده اند. خرید لنت ترمز همیشه یکی از پرطرفدار ترین خرید ها درمیان انواع لوازم یدکی خودرو بوده است.  برای خرید لوازم مصرفی خودرو با ما همراه باشید.

لنت ترمز یکی از چند قطعه پر استفاده می باشد که اهمیت خیلی زیادی دارد چرا که این قطعه یکی از اجزای اصلی کمک کننده به ترمز خودرو است که جان ما را حفظ می نماید از این رو می توان گفت هیچ چیز مهم تر از خرید لنت خوب نیست. لنت ترمز با ایجاد اصطکاک در چرخ ها موجب شتاب منفی در حرکت و در نهایت کاهش سرعت خودرو و توقف کامل می شود. جنس لنت های ترمز امروزی اصولا ارگانیک، نیمه فلز، فلزی یا سرامیکی هستند.

خرید لوازم مصرفی خودرو

برای خرید لوازم مصرفی خودرو با سایت فقیهی کار همراه باشید. قطعات مصرفی خودرو شامل قطعاتی هستند که باید پیوسته و در زمان بندی مشخص تعویض شوند، مدت زمان بهینه استفاده از قطعات مصرفی خودرو در دفترچه خودرو شرح داده شده است و عدم تعویض به موقع آنها می تواند خسارات زیادی را به شما وارد نماید. از این رو پیشنها می شود به زمان تعویض آنها دقت لازم را داشته باشید. یکی از مهم ترین لوازم مصرفی خودرو لنت ترمز می باشد که باید هر چند وقت یکبار تعویض شود و مدت زمان آن با توجه به نوع خودرو و کارکرد آن با توجه به کیلومتر ماشین محاسبه می شود. یکی از دیگر لوازم یدکی مصرفی روغن موتور و روغن گیربکس می باشد که در پاراگراف های بعدی بیشتر درباره آن نوشته ایم.

خرید لنت ترمز بنز

خرید لوازم بنز

خرید روغن موتور

موتور خودرو در واقع قلب خودرو شما می باشد که از اجزاء مختلفی تشکیل شده است، برای جلوگیری از فرسایش قطعات خودرو لازم است آنها روغن کاری شوند، به همین علت است که روغن موتور خودرو باید همیشه چک شود و روغن موتور یکی از مهمترین انواع لوازم مصرفی خودرو می باشد. میزان کارکرد مفید روغن موتور بر حسب کیلومتر روی آن درج شده است و عدم تعویض به موقع روغن موتور ممکن است به تعمیر موتور منجر شود که هزینه زیادی را شامل می شود.

روغن موتور ها دارای انواع مختلفی می باشند که با توجه به نوع و شتاب موتور انتخاب می شوند. میزان ویسکوزیته یا گرانوی در انواع روغن موتور ها متفاوت می باشد. گرانوی میزان مقاومتی است که مایع در برابر جاری شدن دارد و می توان گفت هرچه گرانوی روغن کمتر باشد راحت تر جاری می شود و مناسب تر است.

خرید روغن موتور بنز

خرید روغن موتور

خرید روغن گیربکس

روغن گیربکس برای روانکاری داخل گیربکس استفاده می شود. این روغن وظیفه خنک کاری و انتقال نیرو را نیز از موتور به سمت جعبه دنده دارا می باشد. زمان تقریبی تعویض روغن گیربکس 30 تا 50 هزار کیلومتر می باشد اما این زمان برای خودرو های مختلف می تواند گوناگون باشد از این رو پیشنهاد می شود برای اطلاع از زمان تعویض روغن گیربکس خود به دفترچه خودرو خود مراجعه نمایید.

برای گیربکس های اتوماتیک به دلیل حرارت بالایی که باتری ایجاد می کند روغن گیربکس با سرعت بیشتری کیفیت خود را از دست می دهد و بدیهی است که در زمان کوتاه تری نیاز به تعویض دارد. به یاد داشته باشید که روغن گیربکس بر خلاف روغن موتور تبخیر نمی شود و اگر متوجه پایین رفتن سطح آن شدید مطمئن باشید که از جایی نشت کرده است. برای خرید روغن گیربکس خارجی با سایت ما همراه باشید.

خرید روغن گیربکس بنز

خرید روغن گیربکس

خرید روغن هیدرولیک

وظیفه روغن هیدرولیک فرمان، انتقال قدرت در سامانه فرمان است، راهکار هایی برای تعیین زمان تعویض روغن هیدرولیک وجود دارد که آنها را مورد برسی قرار خواهیم داد.

زمان تعویض روغن هیدرولیک به عوامل مختلفی بستگی دارد اما موردی که اول از همه به آن می پردازیم میزان گرانوی روغن های مختلف است. از آنجایی که هر روغن دارای گرانوی مشخصی است نباید دو نوع روغن را با یکدیگر ترکیب کرد از این رو حتما همیشه تنها از یک روغن هیدرولیک استفاده نمایید یا در صورت خرید روغن هیدرولیک با برند دیگر حتما روغن قبلی را به طور کامل خارج نمایید و بعد از آن روغن موتور جدید را بریزید. اگر علائم زیر را مشاهده نموده اید حتما باید روغن گیربکس خود را تعویض نمایید:

  • استشمام بوی سوختگی از روغن گیربکس
  • تیره شدن رنگ روغن گیربکس
  • ایجاد کف در روغن
  • افزایش میزان گرانوی روغن و سفت شدن آن
  • مات شدن رنگ روغن
  • ایجاد آلودگی در روغن در اثر اکسیده شدن آن
  • پایین آمدن سطح روغن
سخن آخر

به یاد داشته باشید که مهمترین نکته برای خرید لوازم مصرفی خودرو زمان مناسب آن است چرا که تعویض دیر از انتظار آنها موجب خسارت می شود، از طرفی دیگر اصل بودن لوازم مصرفی از دیگر دغدغه های همه ما می باشد و برای این مورد شما می توانید با ما همراه باشید و لوازم مصرفی، یدکی و بدنه خودرو خود را به ما سفارش دهید تا از اصل بودن آن اطمینان حاصل نمایید.

4 Comments

  1. Saman گفت:

    از زمانی که با وب سایت شما آشنا شدم دیگه هیچ مشکلی در خرید لوازم مصرفی خودرو ندارم
    تشکر میکنم از تیم قوی فقیهی کار

  2. فهد گفت:

    با سلام
    غیر از لوازم مصرفی ، اکسسوری لوازم خودرو موجود دارین یا باید سفارش بدیم؟

  3. علی گفت:

    مقاله خرید لوازم مصرفی خودرو بسیار جامع و مفید بود. از اینکه برای خرید لوازم مصرفی خودرو مشاوره رایگان میدهید سپاسگذارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وارد کننده لوازم یدکی خودرو