خرید لوازم یدکی بنز

تاریخچه مرسدس بنز

مرسدس بنز یک برند اتوموبیل آلمانی است. این برند خودرو سازی یکی از پیشرو ترین برند ها در صنعت خودرو سازی می باشد. ویژگی بارز نخستین خودرو های بنز که موجب سرشناس شدن این برند شده است موتور های کمپرسور 6 سیلند 6.2 لیتری بود، که موجب افزایش چشمگیر شتاب خودرو می شد تا جایی که شتاب در این وسیله نقلیه به 145 کیلومتر در ساعت می رسید.

در پایان دهه 30 در قرن بیستم و در شروع اوایل دهه 40 این شرکت تولید اتوموبیل های مسافربری و انواع کامیون را در کلاس های مختلف را شروع کرد. اما بسیاری از کارخانه های این شرکت در جنگ جهانی دوم دچار آسیب شدید شدند و بازیابی آنها سال ها به طول انجامید.

امروزه اتومبیل های مرسدس بنز با انواع بدنه تولید می شوند که شامل کوپه، هاچ بک، SUV و کراس اوور، وانت، کامیون، اتوبوس و بدنه کلاسیک می باشند. در ادامه این مقاله درباره خرید لوازم یدکی بنز برای شما نوشته ایم.

خودروی مرسدس بنز

مرسدس بنز

خرید لوازم یدکی بنز

خودرویی مانند بنز که دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد، در صورت خرابی نیاز به قطعات اصلی برند بنز دارد. تمامی قطعات اورجینال بنز با کیفیت فوق العاده در فروشگاه ما موجود می باشد. شما می توانید برای خرید لوازم یدکی بنز به صورت آنلاین و حضوری با ما در ارتباط باشید.

ما شما را همراهی می کنیم تا قطعه مورد نظر خود را به سرعت تحویل بگیرید. شما می توانید برای خرید لوازم یدکی بنز با سرچ نام لوازم یدکی بنز مورد نظر خود را سایت آن را پیدا کنید و آن را خریداری نمایید، امکان جستجوی ساده در سایت و البته پشتیبانی 24 ساعته ما این کار را برای شما آسان کرده است.

همچنین می توانید برای انتخاب تعمیرگاه برای تعویض قطعه با مشاوران ما تماس بگیرید تا تعمیرگاه های مورد تایید ما به شما معرفی شوند. با تماس با مشاوران ما می توانید پاسخ تمامی سوالات خود را مفصل دریافت نمایید و از خرید لوازم یدکی بنز خود اطمینان حاصل فرمایید. همچنین شرکت فقیهی کار برای خرید لوازم یدکی بنز گارانتی به شما عزیزان ارائه می دهد تا خیال شما را از خرید راحت نماید.

محصولات ما از آنجایی که وارد کننده لوازم یدکی خودرو هستیم، دارای کیفیت عالی هستند، از دیگر ویژگی های خرید لوازم یدکی بنز از این شرکت می توان به مقرون به صرفه بودن لوازم یدکی نام برد. شما با خرید لوازم یدکی بنز از ما از پشتیبانی خاصی برخوردار خواهید شد و با کمترین هزینه صاحب با کیفیت ترین قطعات روز دنیا می شوید. چرا که شما دیگر نیازی به پرداخت هزینه برای واسطه ها ندارید و قطعه مورد نیاز خود را بدون واسطه و از وارد کننده لوازم یدکی خریداری می نمایید.

مزایای خودروی بنز

  • موتورقوی و کارآمد
  • اجرای فوق العاده
  • محفظه مسافر بسیار راحت
  • شتاب پویا
  • ظاهر عالی و بی نظیر
  • سطح بالایی از مانور
  • قدرت انتقال خوب
  • سیستم کنترل هواAir conditioner ,Thermotronic
  • سیستم چند رسانه ای یا Comand Online
  • کمک نقطه کور
  • سیستم کنترل خستگی راننده
  • پارک خودرو با ده سنسور
  • دارای انواع استاندارد جهانی
خرید انواع لوازم یدکی بنز

مزایای خودروی بنز

ویژگی های بنز

این پاراگراف قصد داریم که تعدادی از جذاب ترین ویژگی بنز را مورد برسی قرار دهیم. یکی از برجسته ترین ویژگی های بنز ایجاد راه حل های فنی است، که یکی از این راه حل ها صندلی های چند کانتور است. بسیاری از انواع کلاس خودروی بنز از جمله CL، S، GLE به آن مجهز می باشند. در زیر این صندلی ها محفظه های هوا قرار داده شده است که امکان تغییر شکل صندلی را فراهم می نمایند که هماهنگ با ویژگی های آناتومیکی راننده یا مسافر می باشد. کارآیی آن علاوه بر راحتی کاهش خطر صدمات جسمی در هنگام تصادفات می باشد. برای خرید لوازم بنز با ما همراه باشید.

سیستم تعلیق فعال با فناوری Magic Body Control نیز یکی از دیگر ویژگی های بنز های S کلاس می باشد. این سیستم با دوربین استریو که دارای حساسیت بسیار بالایی می باشد تمامی بی نظمی های جاده را تشخیص می دهد و با توجه به بر این داده ها، سیستم تثبیت بدن بلافاصله سیستم تعلیق را به روشی متناوب تنظیم می نماید.

ویژگی لوازم یدکی بنز

خرید لوازم بنز

تعویض لوازم یدکی بنز

بسیاری از لوازم یدکی بنز طوری طراحی شده اند که در طول عمر خودرو آن را به طور کامل همراهی می نمایند و نیازی به تعویض آنها وجود ندارد. اما بسیاری از قطعات بنز در معرض استهلاک مکانیکی قرار میگیرند و شامل پیری، خوردگی و سایش می شوند، در این شرایط نیاز به تعویض لوازم یدکی بنز احساس می شود. بسیاری از قطعات بنز نیاز به تعمیر و نگهداری منظم دارند و بسیاری از آنها در هنگام بروز خرابی باید تعویض شوند. بیشترین قطعات که شامل سایش و پارگی می شوند لنت های کلاچ یا ترمز است.

با توجه به بیانیه هایی که توسط کلوپ اتومبیل سازی عمومی آلمان (ADAC) منتشر می شود، بیشترین دلیل خرابی گزارش شده درباره اتومبیل ها به دلیل نقص الکتریکی یا الکترونیکی می باشد. این مشکلات اصولا به علت باتری معیوب، موتور استارت شکسته یا مشکلات مربوط به واحد کنترل، به عنوان مثال کنترل موتور الکترونیکی می باشد. از این رو چک کردن و تعویض به موقع این موارد بسیار با اهمیت است.

تعویض قطعات یدکی بنز

تعویض لوازم بنز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وارد کننده لوازم یدکی خودرو