روغن موبیل وان

روغن موبیل وان

روغن موبیل وان ساخته شده توسط شرکت موبیل آمریکا می باشد و به عنوان یکی از بهترین روغن موتور ها موجود در دنیا شناخته شده است. جالب است بدانید بسیاری از شرکت های خودرو سازی بزرگ دنیا که بسیاری از آنها آلمانی هستند این روغن موتور را برای خودرو های خود پیشنهاد می کنند. شرکت هایی مانند بنز، بی ام و، پورشه از جمله شرکت های خودرو سازی هستند که این روغن را همیشه پیشنهاد می دهند.
روغن موتور موبیل وان نهایت کارایی را برای خودرو ایجاد می کند، این روغن، یک روغن موتور سنتتیک است که از موتور خودرو به خوبی محافظت می نماید و برای بسیاری از خودرو های مدرن بنزینی و البته دیزلی مناسب می باشد. روغن موتور موبیل وان برای خودرو هایی که دارای توربوشارژ هستند نیز توصیه می شود، چرا که همانطور که می دانید در حالت توربو شارژ موتور خودرو در شرایط سخت کار می کند و موجب فشار به خودرو می شود و این روغن موتور است که می تواند فشار موتور را کاهش دهد و موجب بهبود عملکرد موتور خودرو شود.
این روغن موتور از 3 روغن پایه سنتتیک ساخته شده است و دارای یک سیستم استثنایی می باشد. ویسکوزینه منحصر به فردی که در این روغن موتور موجود می باشد موجب می شود روغن سریعتر و روان تر در موتور به حرکت در بیاید و سایش موتور را در زمان استارت که بیشترین فشار روی موتور است را کاهش می دهد.
روغن موتور موبیل وان یک روغن موتور مصنوعی است که به صورت خاصی فرموله شده است. روغن موتور موبیل وان در سرمای شدید نیز به صورت مایع باقی می ماند و از موتور خودروی شما محافظت می نماید. این روغن موتور دارای خاصیت های ویژه زیست محیطی نیز می باشد و مصرف سوخت را به مقدار قابل توجهی کاهش می دهد.

مزایای روغن موتورموبیل وان

  • روغن موبیل وان اورجینال عملکر موتور را افزایش می دهد، درواقع موتور مثل یک موتور نو کار می کند.
  • دارای خصوصیت ضد عفونی و تمیز کننده ای عالی برای موتور است.
  • قیمت آن نسبت به عملکرد عالی آن بسیار مناسب است.
  • انتشار دود های مضر اگزوز را کاهش می دهد.
  • طول عمر موتور خودرو را افزایش می دهد.
  • عمر باتری خودرو را نیز افزایش می دهد.
  • مصرف سوخت را کاهش می دهد.

تعویض روغن موتور

زمانی که شما از روغن موبیل 1 استفاده می نمایید می توانید از عملکر موتور خودروی خود در طول زمانی که معین شده است اطمینان حاصل فرمایید. روغن موبیل وان دارای انواع مختلفی می باشد و مدت زمان استفاده از آن برحسب مایل 3000 تا 15000 می باشد.
روغن موتور موبیل وان اگر در زمان مناسب خود تعویض شود عدم خرابی موتور را تا سال ها تضمین می نماید. همانطور که می دانید روغن موتور برای ماشین مانند خون برای انسان ها است، از این رو می توان گفت خون ماشین هرچه تمیز تر باشد می تواند طول عمر و سلامتی آن را شامل شود.
تعویض به موقع روغن موتور موجب عدم رسوب آن در موتور می شود، اما با توجه به دیدگاه های بسیاری از مشتریان این محصول در سرتاسر دنیا روغن موتور موبیل وان هرگز رسوب نمی کند و حفره داخلی موتور را کاملا تمیز نگه می دارد. این روغن موتور در برابر گرما نیز بسیار مقاوم است.

خرید روغن موتور موبیل وان

برای خرید روغن موبیل وان با ما همراه باشید. ما وارد کننده لوازم یدکی خودرو هستیم و یکی از محصولاتی که به صورت تخصصی در این شرکت به فروش می رسد روغن موتور موبیل وان می باشد. از آنجایی که این روغن موتور به زودی جای خود را در این صنعت باز کرد طرفداران زیادی را به خود جلب کرد از این رو می توانیم بگوییم یکی از پر فروش ترین لوازم مصرفی خودرو روغن موبیل وان می باشد.
با آنکه که این روز ها واردات لوازم یدکی خودرو کمی دشوار تر از پیش صورت می پذیرد، اما شرکت فقیهی کار با تلاش بیشتر مدت زمان تحویل سفارشات را مانند روال قبل پیش می برد، البته لازم به ذکر است لوازم یدکی مصرفی مانند روغن موتور موبیل وان در شرکت موجود می باشد و شما عزیزان می توانید تنها با یک تماس روغن موتور موبیل وان اصل خود را تحویل بگیرید.
توصیه می شود قبل از ثبت سفارش در سایت با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید، همکاران ما همه روزه و 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما عزیزان می باشند. این شرکت وارد کننده لوازم یدکی اصل به ایران می باشد و هیچکدام از قطعات وارد شده توسط این شرکت غیر اورجینال نمی باشد.
به یاد داشته باشید که به علت مشکلات در واردات بسیاری از تعمیرگاه ها و فروشندگان لوازم یدکی خودرو محصولات غیر اصل را به فروش می رسانند و همانطور که در مقالات قبلی گفته ایم استفاده از این قطعات می تواند عملکر خودرو را دچار اختلال نماید از این رو پیشنهاد ما به شما استفاده از لوازم اصل و خرید لوازم یدکی اصل از شرکت های معتبر است.

سوالات متداول درباره روغن موتور موبیل وان

1نحوه خرید روغن موتور موبیل وان؟
برای خرید روغن موتور موبیل وان از سابت فقیهی کار وارد کننده انواع لوازم یدکی و مصرفی آلمانی با شماره 09172700082 تماس حاصل فرمایید.
2قیمت روغن موتور موبیل وان؟
خریداران گرامی از آنجایی که قیمت ارز در کشور دارای نوسانات زیادی است لطفا برای قیمت به روز و دقیق روغن موبیل وان با ما با شماره 09172700082 در تماس باشید.
3مدت زمان تحویل روغن موتور موبیل وان چثدر است؟
از آنجایی که بسیاری از انواع روغن موبیل وان در شرکت موجود میباشد، تحویل آن همان روز انجام میشود. اگر موجود نباشد کمتر از 1 هفته بعد از سفارش به دست شما عزیزان میرسد.
4آیا روغن موتور موبیل وان بهترین روغن موتور است؟
انتخاب ما برای بهترین روغن موتور خودرو های آلمانی موبیل وان است. این روغن موتور نشست و تجمع لجن را کاهش میدهد، و از موتور خودروی شما به خوبی محافظت می نماید.
5تفاوت Mobil 1 با Mobil 1 Extended Performance چیست؟
تنها تفاوت این دو نوع در بسته افزودنی آنها است. افزودنیهای EP در Mobil 1 Extended Performance بیشتر است از این رو می توانید مدت زمان بیشتریاز آن استفاده نمایید.
6آیا Mobil 1 یک روغن مصنوعی است؟
بله روغن موتور Mobil 1 نماد دستیابی به موفقیت در فن آوری روغن موتور مصنوعی است،این روغن موتور با یک فرمول مصنوعی طراحی شدهاست که محافظت از موتور و دوام بالا را تضمین میکند.

3 Comments

  1. آرمان گفت:

    سلام روز به خیر
    قیمت تعداد بالا رو ۲۰ کارتن چند در میاد
    همکاریم

  2. مهدی گفت:

    سلام روز بخیر قیمت رو لطف می فرمایید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وارد کننده لوازم یدکی خودرو