روغن موبیل 1

در این مقاله از سری مقالات فقیهی کار قصد داریم تا شما را با یکی از بهترین روغن موتورهای موجود در بازار یعنی روغن موبیل 1  و خرید روغن موبیل 1 بیشتر آشنا کنیم.

این روغن موتور از جمله روغن موتورهای با کیفیت و بسیار مرغوب می باشد که تمام شرایط استاندارد برای ساخت آن رعایت شده اند.

روغن موتور موبیل one دارای مدل های مختلف بسیار زیادی می باشد که در مقالات بعدی بیشتر درباره آن ها با شما صحبت خواهیم کرد و به شما معرفی می کنیم.

پیشنهادی که ما برای شما دوستان و همراهان عزیز داریم این است که اگر میخواهید قطعات موتور خودرو شما دارای طول عمر مفیدی باشند از این روغن موتور استفاده منید زیرا که باعث افزایش مقاومت و افزایش اکسیداسیون در دمای بالا می‌شود.

روغن موبیل 1 چیست؟

روغن موبیل 1 یک روغن موتور کاملا مصنوعی عالی برای موتور خودرو است.

این روغن موتور به شکلی فرموله شده است که توانایی تمیز کنندگی بالایی دارد. این روغن موتور که در سطح جهانی شناخته شده است برای استفاده در موتور تمام خودرو هایی که روغن آنها ویسکوزیته است توصیه می شود.

روغن موبیل وان یک روغن موتور  شگفت انگیز است که برای بسیاری از موتور ها کاربردی است.

برای نمونه میتوان از موتورهای بنزینی که دارای چند سوپاپ می باشند نام برد و همچنین برای موتورهای دیزلی که به سیستم های فشار و توربوشارژ مجهز شده اند توصیه می شود.

روغن موتور موبیل one برای استفاده در شرایط آب و هوایی سخت بسیار مقاوم است. همانطور که میدانید دمای هوای سرد اصولا تاثیر منفی روی عملکرد انواع روغن موتور ها دارد، اما این روغن موتور از آنجایی که دارای فرمول خاصی است در این شرایط مقاومت بسیار بالایی دارد.

گرانروی روغن موبیل 1 0W-40 است و در گروه روغن های سنتزی قرار می گیرد. کیفیت این روغن موتور توسط بسیاری از کمپانی های خودرو سازی دنیا تایید شده است.

این روغن موتور چهار فصل است از این رو برای استفاده در تمام فصل ها کاربردی است.

ویژگی روغن موتور موبیل

تمامی روغن موتورهایی که در بازار موجود می باشند دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد خود می باشند که می توانند در تصمیم گیری شما برای خرید تاثیرات زیادی داشته باشند.

درباره روغن موبیل 1 هم بخوبی این مسئله صدق می کند.

به طور کلی باید بگوییم که این روغن موتور ترکیبی از روغن پایه مصنوعی پیشرفته و مواد افزودنی مرغوب می باشد که برای تمیز کردن استثنایی قطعات موتور خودرو طراحی شده است.

این محصول به گونه ای طراحی و ساخته شده است که می توانید از آن برای موتورهای مدرن سبک، مخصوصا موتورهای بنزینی و دیزلی با آسودگی خاطر استفاده کنید.

 

روغن موتور موبیل سوپر 5w30

انواع روغن موبیل one

گارانتی روغن موبیل 1

خود شرکت بزرگ موبیل وان گارانتی ای را برای اطمینان خاطر مصرف کنندگان ارائه میدهد. این گارانتی را به تمامی خریدارانی که از روان کننده های عملکرد پیشرفته Mobil 1 در وسایل نقلیه خود استفاده می کنند ارائه می دهد.

این گارانتی خود روغن موتور موبیل 1 و تمامی قطعات حیاتی موتور را که توسط روغن موتور موبیل وان روان می شوند شامل می شود.

گارانتی روغن موبیل 1 تضمین می نماید روغن موتور از هرگونه مشکل و نقصی در امان باشد و از هرگونه نقصی در عملکرد موتور خودرو جلوگیری می نماید.

شرکت فقیهی کار در صورت خرید روغن موبیل 1 از این شرکت گارانتی را در اختیار شما خریداران گرامی قرار میدهد، این ضمانت نامه ها نشانه واضحی از اصل بودن تمامی لوازم یدکی، مصرفی و بدنه عرضه شده توسط این شرکت می باشد.

در این گارانتی یادآور شده است که استفاده بیش از حد از خودرو مانند شرکت در مسابقات اتوموبیل رانی، تاکسی و لیموزین شامل این گارانتی نمی شود.

درباره اینکه دوره پوشش گارانتی روغن موبیل وان چقدر است باشد گفت، ضمانت محدود Mobil 1 Extended Performance حتی برای 20،000 مایل معتبر است،

اما در زمان خرید این روغن موتور به تعداد مایل مجازی که روی آن حک شده است توجه لازم را داشته باشید.

روغن موبیل 1 دارای انواع مختلفی است و ضمانت نامه با توجه به محدودیت مایلی که برای روغن موتور تعریف شده است معتبر است.

به یاد داشته باشید که روغن موتور هرچند که در خودرویی باشد که کم کار کند و میزان مایل توصیه شده را طی نکرده باشد باید هر 12 ماه یکبار تعویض شود.

ویژگی های روغن موبیل 1 اصل

خرید روغن موبیل وان

خرید روغن موتور موبیل 1

برای خرید روغن موتور موبیل 1 از سایت فقیهی کار میتوانید وارد صفحه محصولات ما شوید و بعد از آن روی روغن موتور کلیک نمایید در آن صفحه انواع روغن موتور هایی وارداتی موجود می باشند، می توانید با انتخاب روغن موتور موبیل وان مشخصات آن را مطالعه نمایید.

برای اطلاع از قیمت لوازم و خرید آن با شماره هایی که در صفحه تماس با ما و پایین همین صفحه قرار داده شده است در تماس باشید. مشاوران ما 24 ساعته پاسخگوی شما می باشند.

به یاد داشته باشید که آپاراتی های بسیاری و حتی فروشگاه های لوازم یدکی خودرو ادعا دارند که روغن موبیل 1 اصل را به شما ارائه می دهند اما بسیاری از لوازم آنها اصل نیست.

برای تشخیص روغن موبیل 1 اصل مقالات ما را دنبال کنید. همانطور که می دانید روغن موتور یکی از مهمترین لوازم مصرفی خودرو می باشد پس روغن موتور تقلبی می تواند آسیب های شدیدی را به خودروی شما وارد نماید.

تنها از فروشگاه های معتبر روغن موتور خود را تهیه نمایید تا از اصل بودن آن اطمینان حاصل فرمایید.

مزیت خرید روغن موتور موبیل one

همه ما زمانیکه تصمیم به خرید یک روغن موتور مناسب برای خودرو خود می گیریم این مسئله برایمان از اهمیت زیادی برخوردار است که اصلا مزیت روغن موتوری که انتخاب کرده ایم چیست؟

درباره خرید روغن موتور موبیل 1 هم باید دقت داشته باشید که اولا اصل و فیک بودن آن را بتوانید تشخیص دهید، دوم اینکه از نمایندگی های معتبر آن ها تهیه کنید و سوم اینکه نسبت به مزیت هایی که این روغن موتور دارد قبل از هرگونه اقدامی برای خرید اطلاعات کافی در اختیار داشته باشید.

ما سعی کرده ایم تا در این بخش به چند مورد از مهم ترین مزیت های این روغن موتور اشاره کرده و کمی شما را برای خرید آن راهنمایی کنیم.

مزایای روغن موتور موبیل وان به شرح زیر می باشند.

  • باعث افزایش عملکرد موتور خودرو می شود
  • خصویت ضدعفونی و تمیز کننده عالی دارد
  • دارای قیمت نسبتا مناسبی نسبت به سایر روغن موتورها می باشد
  • باعث کاهش پیدا کردن انتشار دودهای مضر اگزوز خودرو می شود.
  • طول عمر موتور خودرو شما را افزایش می دهد
  • عمر باتری را نیز افزایش می دهد
  • از همه مهم تر اینکه باعث کاهش مصرف سوخت ماشین می شود.
خرید روغن موبیل 1 اصل

مزایای خرید روغن موبیل 1

نکات مهم برای خرید روغن موبیل وان

از مهمترین عوامل برای حفظ سلامت و عملکرد بهینه خودرو استفاده از روغن موتور مناسب است.روغن هایی که در بازار موجود می باشند بسیار متنوع هستند که از میان آنها روغن موبیل یکی از برندهای معتبر در صنعت روغن موتور است که با کیفیت بالا و عملکرد برتر خود، محبوبیت زیادی در بین مصرف کنندگان دارد.

برای خرید این روغن موتور همچون سایر روغن موتورهای موجود در بازار باید به نکات و موارد مهمی توجه داشته باشید که مهمترین آنها به شرح زیر می باشد.

وزن روغن

وزن روغن، یکی از مهمترین عواملی است که باید در نظر گرفته شود. وزن روغن به صورت دو عدد نشان داده می‌شود. برای مثال، 5W-30 یا 10W-40. اولین عدد به وزن روغن در دمای سرد و دومین عدد به وزن روغن در دمای گرم اشاره دارد. برای انتخاب وزن مناسب باید به دستورالعمل سازنده خودرو توجه کرد.

نوع روغن

روغن‌های موبیل در سه نوع مختلف تولید می‌شوند: روغن معمولی، روغن نیمه‌سنتتیک و روغن سنتتیک. روغن‌های سنتتیک، با کیفیت بالاتر و عمر زیادتری نسبت به دو نوع دیگر دارند. با این حال، هزینه آن‌ها نیز بیشتر است.

استاندارد API

API یک استاندارد در صنعت روغن موتور است که به عنوان یک شاخص برای کیفیت روغن استفاده می‌شود. برای انتخاب روغن مناسب، باید به استاندارد API آن توجه کرد. API به صورت دسته‌بندی‌های SJ، SL، SM و SN ارائه می‌شود. هرچه شماره دسته بالاتر باشد، کیفیت روغن بهبود می‌یابد.

نوع خودرو

برای انتخاب روغن مناسب، نوع خودروی خود را بشناسید. برخی از خودروها با روغن‌های خاصی کار می‌کنند. برای مثال، برخی از خودروهای سنگین و گازگرفته با روغن‌های با ویسکوزیته بالاتر کار می‌کنند.

تاریخ انقضا

تاریخ انقضا نیز یک عامل مهم برای انتخاب روغن مناسب است. همانطور که در بسته‌بندی روغن ذکر شده است، تاریخ انقضا را بررسی کنید. هرگز از روغن منقضی شده استفاده نکنید.

در نهایت اینکه

ما سعی کردیم تا در این مقاله هر آنچه می بایست درباره روغن موبیل 1 بدانید را هر چند مختصر در اختیارتان قرار دهیم.

در مقالات بعدی بیشتر شما را با انواع این روغن موتور و اینکه چطور می توانید اصل و فیک آن را از هم تشخیص دهید صحبت خواهیم کرد.

مشاوران ما نیز ار طریق سایت faghihicar.com راهنمای شما بوده و به تمامی سوالات، انتقادات و پیشنهادات شما پاسخ خواهند داد.

سوالات مربوط به روغن موبیل 1

1 آیا روغن موتور های مصنوعی برای موتور خودرو بهتر هستند؟
 100 درصد بله، روغن موتور های مصنوعی دارای ناخالصی های بسیار کمتری می باشند از این رو ماندگار تر هستند و تقریبا بین 3000 تا 5000 مایل دوام دارند.

2روغن Mobil 1 چه درجه ای است؟
Mobil 1 یک روغن موتور تمام مصنوعی پیشرفته است که با ارائه حفاظت از سایش استثنایی، قدرت تمیز کنندگی و عملکرد کلی، موتور شما را دارد و مانند موتور نو کار می کند. این روغن موتور الزامات سخت ترین استانداردهای صنعت را برآورده می کند یا از آن فراتر می رود و از روغن های معمولی ما بهتر عمل می کند.
3روغن Mobil 1 هر چند وقت یکبار باید تعویض شود؟
برای حفاظت و عملکرد برتر، روغن موتور Mobil 1 تضمینی برای مسافت 10000 مایل تا 15000 مایل بهترین زمان برای تعویض روغن موتور می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وارد کننده لوازم یدکی خودرو