روغن موتور بنز اورجینال

چرا روغن موتور بنز اورجینال بخریم

عملیاتی که توسط روان کننده یا روغن موتور بنز انجام می شود به اندازه عملکرد دیگر اجزای سازنده خودرو مهم است. وظیفه روغن موتور بسیار با اهمیت است. روغن موتور باید بتواند با تمام تنش های احتمالی که در یک قطعه یا در وسیله نقلیه رخ می دهد سازگاری داشته باشند، تنها در این صورت است که می تواند تمام خواسته های فنی خودروی بنز را برآورده کند. عمر مفید موتور خودرو بنز با خرید روغن موتور بنز اورجینال تضمین می شود. کارآیی و ایمنی عملیاتی که در موتور بنز صورت می پذیرد با روغن موتور اورجینال کنترل می شود.

خرید روغن موتور بنز اصل

روغن موتور بنز اصل

روغن موتور بنز اورجینال

کمپانی مرسدس بنز همیشه به دارندگان خودرو های بنز توصیه می کند منحصرا از روغن موتور بنز اورجینال استفاده کنند. این شرکت دلیل اصرار خود به استفاده از روغن موتور بنز اورجینال را سازگاری اجزای خودرو با مایعات مورد نیاز مصرفی بیان می کند. همچنین این شرکت بیان می کند که خساراتی که به دلیل استفاده از روغن موتور غیر اورجینال مرسدس بنز ایجاد می شود مشمول ضمانت نمی شود.

برای شناخت روغن بنز اورجینال به تاییده ای که روی بطری آن درج شده است توجه داشته باشید. روی بطری روغن موتور بنز مواردی نوشته شده است که ما در این پاراگراف آنها را به نمایش گذاشته ایم.

Container type Bottle (این مورد نوع بسته بندی روغن موتور بنز را مشخص کرده است)
Viscosity 5w-40 (در این خط میزان ویسکوزیته روغن موتور بنز نمایش داده شده است)
Brand Mercedes Benz (برند روغن موتور در اینجا درج شده است)
Liquid Volume 32 Fluid Ounces (حجم روغن موتور که البته با اونس نمایش داده شده است)

خرید روغن موتور بنز اورجینال

روغن موتور بنز اورجینال

بررسی اعداد درج شده روی روغن موتور بنز

ویسکوزیته روغن موتور با افزایش دما کاهش پیدا می کند. شاخص ویسکوزیته که روی بطری روغن موتور بنز اورجینال درج شده است نشان دهنده ویسکوزیته روغن در دماهای مختلف است.

SAE J 300 درجه گرانروی SAE را برای روغن موتور تعریف می کند. در روغن های امروز، دو عدد نمایش داده می شود. به عنوان مثال “SAE 10W-40” عدد قبل از “W” نشان دهنده میزان جریان روغن موتور بنز یا ویسکوزیته آن در هنگام سرد بودن هوا است. عدد بعد از “W” نیز ویسکوزیته را در دمای بالا توصیف می کند.

کارآیی روغن موتور بنز اورجینال

  • حفاظت در برابر خوردگی های موتور
  • کمک به کاهش مصرف سوخت خودرو
  • حذف رسوبات از روی سطوح فلزی
  • جلوگیری از تشکیل لجن
  • پایداری حرارتی
  • پایداری اکسیداسیون
  • پایداری نیتراتاسیون
  • خنک سازی اجزای گرم موتور
  • جلوگیری از تولید دود در زمان احتراق
  • جلوگیری از ایجاد کف
  • جلوگیری یا کاهش تبخیر
  • ماندگاری بالا
کارآیی روغن موتور بنز اورجینال

روغن موتور بنز اصل

تعویض روغن موتور بنز

برای زمان تعویض روغن موتور بنز نمی توان زمان دقیقی را معرفی کرد چرا که این مورد کاملا به شرایط و رانندگی شما بستگی دارد. اما چیزی که واضح است حتی اگر شما خیلی کم از خودرو خود استفاده می کنید روغن موتور بنز شما باید 1 سال یکبار تعویض شود. زمان کلی تعویض روغن موتور بنز اورجینال که توسط شرکت مرسدس بنز اعلام شده است 10000 کیلومتر است.

روغن موتور جایگزین روغن موتور بنز

همانطور که ما همیشه گفته ایم بهترین روغن موتور بنز، روغن موتور بنز اورجینال است، اما اگر بخواهیم جایگزینی برای آن انتخاب کنیم روغن موبیل 1 گزینه مناسبی است. خودرو های مرسدس بنز دارای نیرو 360 اسب بخار تا 639 اسب بخار هستند. از این رو می توان گفت هر روغن موتوری برای خودرو های بنز مناسب نیست. یکی از انواع روغن موتور مناسب برای مرسدس بنز روغن مصنوعی Mobil 1 است. این روغن با فناوری روانکاری بالایی تولید شده است، از این رو گزینه بسیار مناسبی است. با توجه به تحقیقات انجام شده توسط خود کمپانی مرسدس بنز روغن موتور موبیل1 یک جایگزین مناسب برای روغن موتور بنز اورجینال است.

روغن موتور موبیل وان

روغن موتور موبیل 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وارد کننده لوازم یدکی خودرو