روغن موتور بی ام و ۳۲۰

روغن موتور بی ام و ۳۲۰

همانطور که می دانید خیلی از واردکننده های لوازم یدکی خودرو، با هزینه های گزاف روغن موتورهای معمولی را به مردم ارائه می دهند اما اگر به دنبال روغن موتور بی ام و ۳۲۰ برای خودروی خود هستید، می توانید با وارد کننده لوازم یدکی فقیهی کار تماس گرفته و بهترین روغن موتور را دریافت کنید.

جدیدترین خودروها از نظر لوازم یدکی، روغن و تجهیزات هروزه پیچیده‌تر می‌شوند و هیچ کس نمی‌تواند تمام امور تعمیر و نگهداری آنها را به طور کامل انجام دهد، اما برخی از کارها مانند سرویس BMW 320 را می‌توان بدون سختی زیاد انجام داد.

ما امروز به شما کمک می کنیم تا بهترین روغن موتور بی ام و را برای مدل 320 BMW خود انتخاب کنید، این به شما امکان می دهد روغن خود را بدون دردسر تعویض کنید و یک کارکرد ایده آل برای موتور خودرویتان را تضمین می کند. برای رسیدن به این هدف، ابتدا نحوه انتخاب روغن موتور مناسب برای BMW سری 3 خود را مطالعه کنید، سپس در مرحله دوم، روغن موتورهای برتر برای BMW خود را انتخاب می کنید و در نهایت آن را استفاده کنید.

روغن موتور BMW

روغن بی ام و 320

چگونه بهترین روغن موتور را برای BMW 3 سری خود انتخاب کنید

در این مقاله به شما کمک می کنیم تا با خیالی آسوده بهترین روغن موتور را برای BMW سری 3 خود انتخاب کنید. برای این کار به معیارهایی که نوع روغن را متمایز می کند و سپس انواع روغن موتور می پردازیم. در هر صورت، باید بدانید که اگر روغن موتور خود را به طور دقیق انتخاب کنید، علاوه بر حفظ آن، مصرف و انتشار CO2 خود را کاهش می دهید.

مشخصاتی که روغن موتور را برای BMW سری 3 متمایز می کند؟

عملکرد روغن موتور در BMW سری 3 شما این است که موتور شما را روغن کاری کند تا مطمئن شوید که همه دنده های موجود در آن به درستی کار می کنند و یکپارچگی هر یک از اجزای آن حفظ می شود. علاوه بر این، این روغن که تمام اصطکاک ها را محدود می کند، وظایف دیگری مانند جلوگیری از خوردگی، کمک به دفع گرما در موتور و اطمینان از آب بندی را بر عهده خواهد داشت. این روغن ها را می توان در قوطی های 5 لیتری خریداری کرد. اکنون معیارهای مختلف خرید روغن موتور BMW 320 را بررسی خواهیم کرد:

  • ویسکوزیته سرد روغن موتور BMW سری 3 (عدد جلوی حرف “W” که مخفف “Winter” است): این مقدار توانایی موتور را برای شروع سرد بر اساس ویسکوزیته روغن نشان می دهد. 0W به معنای -30 درجه سانتیگراد است. 5W به معنای -25 درجه سانتیگراد، 10W به معنای -20 درجه سانتیگراد و 15W به معنای -15 درجه سانتیگراد است. بنابراین این شما هستید که باید آن را با شرایط آب و هوایی که در آن BMW سری 3 خود را رانندگی می کنید، تطبیق دهید.
  • ویسکوزیته داغ روغن موتور BMW سری 3 (مقدار زیر “W”): مقدار بین 20 تا 60، لازم است به خاطر داشته باشید که هر چه مقدار بالاتر باشد، لایه روغن ضخیم‌تر در هنگام گرم شدن خواهید داشت. برای محافظت از موتور خود و هر چه مقدار آن کمتر باشد، اصطکاک کمتری در هنگام گرما خواهید داشت و در نتیجه مصرف خود را کاهش می دهید. با این وجود، اگر از BMW سری 3 خود در شهر یا با سبک رانندگی اسپرت استفاده می کنید، بهتر است از آن در گرما محافظت کنید.
روغن موتور بی ام و

مشخصات روغن موتور بی ام و

  • الزامات: آنها در پشت قوطی روغن ایجاد می شوند که می توانید آنها را مانند “ACEA C1 – C4” یا “VW 500. 01” قرار دهید، فقط الزامات سازگاری با مارک های مختلف خودروها هستند، شما باید در دفترچه راهنمای BMW سری 3 شما که روغن مورد نظر برای موتور شما مناسب است.
  • مارک های روغن: لطفاً توجه داشته باشید که نام تجاری باید تأثیر بسیار کمی در استدلال شما داشته باشد، به اندازه کافی مشخصات عینی در ترکیب روغن موتور BMW سری 3 وجود
  • 10w40 نیمه سنتتیک: این روغن نسبت کیفیت به قیمت مناسبی دارد و گفته می شود نیمه سنتتیک است زیرا هنوز از اجزای متعددی تشکیل شده است که طول عمر آن را بهبود می بخشد. بنابراین برای استفاده چند ظرفیتی از ماشین خود پیشنهاد می شود. علاوه بر این، شروع سرد ساده‌تری نسبت به روغن معدنی دارد. با این وجود، باید مطمئن شوید که روغن را هر 10000 کیلومتر تعویض کنید.
  • روغن “مصنوعی” 5w40: این نوع روغن واقعاً با موتورهای اخیر سری 3 BMW سازگار است، در واقع محافظت از موتور حداکثر خواهد بود و همچنین راه اندازی سرد نیز خواهد بود. بنابراین انتخاب خوبی برای افرادی است که در مراکز شهر رانندگی می کنند، سبک رانندگی اسپرت دارند یا مسافت های طولانی را رانندگی می کنند و می خواهند دفعات تعویض روغن خود را کاهش دهند.

 بهترین روغن موتور برای BMW سری 320

اکنون بخش دوم خود را آغاز می کنیم که در آن بر بهترین روغن موتورهای سری 320 BMW تمرکز می کنیم، طیف خود را ارائه می دهیم و شما را به بهترین فروشندگان راهنمایی می کنیم تا بتوانید در بهترین شرایط تصمیم خود را بگیرید. ما این نکته را انجام داده‌ایم که فقط روغن‌های سازگار با BMW 320 شما را ارائه دهیم. تولیدکنندگان با یکدیگر قرار داد می بندند و شراکت دارند تا برندهای خاصی را به شما پیشنهاد کنند، اما الزامی نیست که به این توصیه ها پایبند باشید.

خرید روغن موتور بی ام و

بهترین روغن موتور بی ام و

انواع روغن موتور برای BMW

روغن‌های موتور «معدنی» 15w40: این روغن‌ها روغن‌های معدنی نامیده می‌شوند زیرا به طور خاص از روغن خام تصفیه شده ساخته می‌شوند که حداکثر ویسکوزیته و بنابراین ضخامت مناسب برای موتورهای قدیمی که اغلب روغن مصرف می‌کنند، می‌دهد. از طرف دیگر، حقیقت طبیعی بودن آنها باعث می شود که آنها با سرعت بیشتری خاصیت روان کنندگی خود را از دست بدهند، بنابراین لازم است فواصل بین تعویض روغن کوتاه شود.

در صورت کسب اطلاعات بیشتر درمورد روغن موتور بی ام و و سایر مشخصات بهترین روغن موتور، از طریق شماره های زیر با ما تماس بگیرید تا همکاران ما بهترین راهنمایی را درخصوص انتخاب روغن موتور انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وارد کننده لوازم یدکی خودرو