روغن موتور موبیل وان

وارد کننده روغن موتور موبیل وان

یکی از پر طرفدار ترین محصولات وارداتی توسط وارد کننده لوازم یدکی خودرو فقیهی روغن موبیل وان می باشد، این روغن توانایی بالایی در جهت محافظت از موتور خودرو دارد از این رو تبدیل به پر فروش ترین انواع  لوازم مصرفی خودرو شده است. واردات این روغن موتور از کشور سازنده به صورت مستقیم انجام می شود از این رو می توانید از اصل بودن آن اطمینان حاصل فرمایید.

همراه با روغن موتور خریداری شده از این شرکت فاکتور و ضمانت نامه اصل بودن آن در دسترس شما همراهان همیشگی قرار خواهد گرفت. شرکت فقیهی کار فقط و فقط لوازم اصل را از خود کمپانی تولید کننده خریداری می نماید و هرگز هیچ یک از لوازم یدکی وارداتی توسط این شرکت درجه 2 یا استوک نمی باشد.

لازم به ذکر است شرکت ما تمام تلاش خود را در جهت کوتاه کردن طول مدت سفارش محصول تا رسیدن آن به دست داشته است و به لطف خدا و اعتماد شما عزیزان به علت تعداد زیاد سفارشات هر روزه لوازم بارگیری می شوند از این رو این زمان کوتاه شده است و در حال حاضر تحویل سفارشات حدود 3 روز تا 1 هفته کاری می باشد، برای اطلاعات دقیق تر درباره قیمت روغن موتور موبیل و نحوه سفارش لوازم یدکی با سایت ما یا شماره هایی که در صفحه تماس با ما سایت قرار داده شده است در ارتباط باشید.

وارد کننده روغن موتور موبیل وان

وارد کننده لوازم یدکی

مشخصات روغن موتور موبیل وان

دمای هوای پایین که در زمستان شاهد آن هستیم می تواند تاثیرات منفی و مخربی را روی روغن موتور خودرو داشته باشد، دلیل این تاثیرات منفی تاثیری است که سرما روی متراکم شدن روغن موتور می گذارد و فرآیند کارآیی آن را دچار اختلال می کند و اینجا است که تفاوت روغن موتور ها با یکدیگر کاملا ملموس است.

برای اشاره به مشخصات روغن موبیل وان باید گفت روغن موتور موبیل وان در برابر سرما و گرما بسیار مقاوم است، این روغن دارای گرانروی 0W-40  است و در گروه روغن‌ های سنتزی قرار می‌گیرد، این روغن محصول شرکت Mobil 1 می باشد و طراحی و تولید آن نتیجه یک موفقیت 100 درصد بوده است. سطح کیفیت (API)  روغن موبیل وان CF است که نشان دهنده کیفیت عالی این روغن است. روغن موتور موبیل وان دارای گرانروی متغیری می باشد از این رو به عنوان یک روغن موتور چهار فصل شناخته می شود.

مشخصات روغن موتور موبیل وان

موبیل وان اصل

روغن موتور موبیل وان

روغن موتور موبیل وان بهترین روغن موتور برای ماشین های خارجی از جمله بنز، بی ام و، پورشه و بسیاری از دیگر خودرو های خارجی می باشد. عملکرد پیشرفته روغن موتور موبیل وان آن را در مقایسه با دیگر روغن های مطرح دنیا متمایز ساخته است. روغن موبیل وان محافظی بی مانند در برابر سایش موتور می باشد و موتور خودرو را در برابر بسیاری از ضرر های احتمالی مقاوم می سازد. موبیل وان دارای ماندگاری و کارایی  زیادی می باشد از این رو طول عمر بالایی دارد.

روغن موتور موبیل وان بر پایه روغن های طبیعی یا مصنوعی مفید برای موتور خودرو ساخته شده است. این روغن موتور دارای عملکرد پیشرفته ای است که به موجب فرمول ساخت آن به وجود آمده است. قدرت بالا این روغن درمیدانی گسترده به اثبات رسیده است. توانایی بالای این روغن در جهت حفظ قدرت موتور در مواقع بحرانی تضمین شده است.

انواع روغن موتور موبیل وان

روغن موتور موبیل وان

مقایسه روغن موتور موبیل وان و کاسترول

این سوال برای بسیاری از ما مطرح است که کدام روغن موتور گزینه بهتری است؟ به خصوص انتخاب میان این دو برند مطرح برای بسیاری دشوار است چرا که اهمیت انتخاب روغن موتور مناسب در جهت بهبود عملکر موتور بسیار با اهمیت است. برای مقایسه این دو روغن موتور مطرح دنیا باید گفت روغن موبیل وان از نظر عملکرد پایدار حرف اول را می زند از این رو این روز ها توانسته است بازار را در دست بگیرد، درضمن با توجه به تجربه و دیدگاه دارندگان خودرو های خارجی روغن موتور موبیل وان کیفیت بهتری را در عملکر موتور از خود به جای می گذارد.

اما همانطور که می دانید روغن کاسترول نیز یکی از بهترین روغن ها برای موتور خودرو است که برای بسیاری از خودرو های خارجی مانند بنز، بی ان و، ولوو و بسیاری از دیگر خودرو های خارجی کاربردی است. در کل می توان گفت هر دوی آنها دارای ویژگی های بسیار بارز مانند موارد زیر می باشند:

  • موتور را تمیز نگه می دارند.
  • طول عمر نسبتا طولانی دارند.
  • سطح اجزای گوگرد را کاهش می دهند.
  • از تشکیل کف به خوبی جلوگیری می نمایند.
  • به اقتصاد سوخت می پردازند و در واقع برای آن ساخته شده اند.
  • به عنوان یک محافظ در برابر شوک های ناگهانی عمل می کنند.
  • این روغن ها موجب می شوند موتور در حالت سرد به خوبی شروع به کار کند.
مزایای روغن موتور موبیل وان

مزایای موبیل وان

سخن آخر

در نهایت میتوان گفت روغن موبیل وان به عنوان بهترین روغن موتور شناخته می شود و به علت قابلیت های بالای خود کیفیت عملکرد موتور خودروی شما را تضمین می کند. به یاد داشته باشید که قیمت این روغن با توجه به کیفیت آن کاملا توجیه شده و مقرون به صرفه است.

2 Comments

  1. علیرضا گفت:

    مقاله روغن موتور موبیل وان مقاله خیلی خوبی بود. روغن موبیل وان هایی که از شما خریداری کردم عالی بود. از اینکه تمامی جنسهاتون اورجینال هستش خیلی خوبه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وارد کننده لوازم یدکی خودرو