لنت پورشه کاین

خرید لنت پورشه کاین

با خرید لنت پورشه کاین از وارد کننده لوازم یدکی خودرو از اورجینال بودن و قیمت مناسب آن اطمینان حاصل نمایید. لیست قیمت لنت پورشه کاین هر چند ساعت یکبار به روز می شود از این رو برای اطلاع از قیمت آن با فشردن لینک وارد کننده لوازم یدکی خودرو وارد وب سایت فقیهی کار شوید و با شماره هایی که در صفحه تماس با ما قرار داده شده است تماس حاصل فرمایید. انواع لنت پورشه کاین در سایت فقیهی کار موجود می باشد و شما می توانید لنت مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید. انواع لنت پورشه به تمامی شهر های ایران ارسال می شود.

خرید لنت پورشه ماکان

خرید لنت پورشه

لنت پورشه کاین

لنت پورشه کاین یکی از پر فروش ترین لوازم یدکی خودرو می باشد. پورشه از آنجایی که ماشین بسیار حساسی است اهمیت زیادی دارد که از وسایل اصلی و اورجینال آن به عنوان لوازم یدکی استفاده شود. لنت پورشه کاین که توسط فقیهی کار ارائه می شود با توجه به شماره شاسی خودرو شما وارد و ارائه می شود. لنت پورشه دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد و دوام آن نسبت به بسیاری از لنت های خوب دنیا بیشتر است.

راهکار های تشخیص فرسودگی لنت پورشه

مهمترین عامل برای اطلاع از اینکه لنت ترمز شما تمام شده است چراغ هشدار دهنده ترمز است که یکی از دلایل روشن شدن آن فرسوده شدن لنت ترمز است، البته علائم دیگری وجود دارد که می تواند نشان دهنده فرسوده بودن لنت پورشه کاین شما باشد که برای اطلاع از آنها می توانید دفترچه خودروی خود را مطالعه نمایید یا با ما همراه باشید.

  • احساس ضربان یا لرزش در فرمان یا پدال ترمز
  • ایجاد صدا جیغ یا تراشیده شدن در هنگام گرفتن ترمز
  • کشیده شدن خودرو به یک طرف در هنگام فشردن ترمز
  • ایجاد بوی لنت
تشخیص لنت پورشه اصل

لنت پورشه

ماندگاری لنت ترمز پورشه کاین

ماندگاری لنت پورشه کاین کاملا بستگی به عادت رانندگی شما دارد، اما به صورت کلی می توان گفت بین 30 تا 70 مایل می باشد. به یاد داشته باشید که اگر راه هایی که اصولا می پیمایید دارای ترافیک است باید هر چند وقت یکبار لنت پورشه کاین خود را بازرسی نمایید.

عدم استفاده بیش از حد و غیر لازم از ترمز خودرو می تواند موجب طولانی شدن عمر لنت شود. به عنوان مثال پیشنهاد می شود در ترافیک ها به جای آنکه پای خود را روی ترمز نگه دارید ماشین را در حالت پارک قرار دهید تا فشار از روی ترمز و لنت ها برداشته شود و ماندگاری لنت پورشه شما بیشتر شود.

لنت ترمز جلو پورشه

لنت ترمز جلو پورشه مانند لنت های عقب اصولا در زمان تعویض باید هم لنت راست و لنت چپ تعویض شوند. جالب است بدانید لنت ترمز جلوی پورشه اصولا دیر تر از لنت های عقب آن فرسوده می شود که دلیل اصلی آن ماهیت پورشه است که خودرویی با محرک عقب است.

هر زمان که به تعمیرگاه مراجعه می نمایید باید از آنها بخواهید که لنت های شما را برسی نمایند تا اگر مشکلی وجود دارد شما را مطلع سازند تا برای خرید لنت پورشه و تعویض آن اقدام نمایید. پارگی و ساییدگی لنت های ترمز می تواند موجب آسیب به دیگر بخش های خودرو شود که حتما تعمیر آن هزینه های گزافی را شامل می شود از این رو به موقع لنت های خود را تعویض نمایید.

خرید لنت ترمز جلو پورشه

لنت ترمز جلو پورشه

لنت عقب پورشه کاین

لنت عقب پورشه کاین بیشتر از لنت های جلوی این خودرو در معرض آسیب است. برای تعویض لنت عقب پورشه کاین بهتر است هر دو لنت عقب را باهم تعویض نمایید، البته در بیشتر فروشگاه های لوازم یدکی خودرو این دو لنت باهم به فروش می رسند. دلیل این امر واضح است، اگر شما یکی از لنت ها را تعویض کنید یکی از آنها کاملا نو و دیگری فرسودگی دارد. دلایل تعویض لنت عقب پورشه کاین می تواند شامل شکستگی لنت که اصولا به علت دست انداز های شدید جاده رخ میدهد و یا فرسودگی لنت می باشد. برای خرید لنت عقب پورشه با ما همراه باشید.

لنت عقب پورشه کاین

لنت عقب پورشه

قیمت لنت پورشه کاین

قیمت لنت پورشه به عوامل زیادی بستگی دارد، از جمله اینکه شما می خواهید تنها لنت ترمز جلو پورشه را تعویض کنید یا قصد تعویض لنت های عقب را نیز دارید. اما در کل می توان گفت قیمت لنت پورشه بین 150 تا 300 دلار است، البته این قیمت قطعی نیست و باید در زمان خرید با توجه به شماره شاسی خودروی شما با کارشناسان مجموعه چک شود. قیمت لنت ترمز پورشه به نوعی که شما انتخاب می کنید بستگی دارد چرا که انواع مختلفی لنت پورشه وجود و شما می توانید با توجه به مدل خودرو و بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشید. برای تعویض لنت پورشه بعد از خرید آن نیاز به تعویض دارید و تعویض آن با توجه به منطقه شما و دیگر عوامل می تواند متغییر باشد اما در صورت لزوم می توانید با تعمیر گاه هایی که توسط کارشناسان ما به شما معرفی می شود همکاری داشته باشید.

1 Comment

  1. یوسفی گفت:

    ممنون از اطلاعات مفیدتون ،

    بغیر از بنت فابریک پورشه دیگه چه لنتی میشه برا ماشین استفاده کرد ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وارد کننده لوازم یدکی خودرو