لوازم یدکی مرسدس بنز

لوازم یدکی مرسدس بنز

شرکت دایملر آلمان یک برند خوشنام و معروف و لاکچری در سطح جهان است. طراحی زیبا و مهندسی به روز در طراحی و ساخت، این شرکت را در جایگاه های برتر خودرو سازی جهان قرار داده است. عظمت این کمپانی آلمانی و قدرت تولید این شرکت با شکوه به اندازه ای است که شرکت های فراوانی که قطعات مصرفی خودرو های این شرکت را تولید می کنند خود به غول تولید کننده قطعات یدکی و مصرفی تبدیل شده اند.

در ایران نیز همانند اکثر جهان بسیاری از خودرو های شرکت مرسدس بنز وارد و یا مونتاژ شده و معولا افرادی که این خودرو ها را در اختیار دارند از موقعیت مناسب اقتصادی و اجتماعی برخوردار هستند و حتی تا قبل از انقلاب 57 شرکت مرسدس بنز بسیاری از محصولات خود را از جمله ماشین های ترابری و خاکبرداری را در ایران تولید میکرد.

وجود خودرو های مرسدس بنز در ایران باعث شده تا دارندگان این خودرو ها برا تامین قطعات یدکی و مصرفی به بازار لوازم یدکی و مصرفی این خودرو ها مراجعه کنند. کیفیت بالای قطعات این خودرو ها باعث شده که حتی شرکت های جعلی نتوانند قطعات این شرکت ها را به خوبی مهندسی معکوس کنند و هنگامی که از قطعه یدکی غیر اصل استفاده شود عملکرد خودرو به اندازه قابل چشم گیری مختل خواهد شد، که دارنده خودرو از کارکرد نامناسب متوجه خواهد شد قطعه تعویض شده غیر اصلی است.

مهندسی آلمانی یکی از برترین مهندسی های جهان است شرکت بازرگانی فقیهی با ارتباط با نماینده رسمی شرکت مرسدس بنز آلمان توانسته به خوبی بخش مهمی از بازار لوازم یدکی مرسدس بنز آلمان را تامین کند. اطمینان از اصالت کالا از اصول بازرگانی این شرکت با بیسیک تجاری است. این شرکت با توانایی بسیار بالا در تامین لوازم یدکی و مصرفی انواع مدل های خودرو های مرسدس بنز این اطمینان را به مشتریان گرانقدر اعطا میکند که کالای عرضه شده صد درصد اوریجینال و از نماینده قانونی شرکت مرسدس بنز تهیه شده است.

خرید لوازم یدکی مرسدس بنز

لوازم یدکی مرسدس بنز

لوازم مصرفی مرسدس بنز

برای خرید لوازم مصرفی مرسدس بنز با ما همراه باشید. هر خودرو یا دستگاه مکانیکی برای تدام کار خود به سرویس های روزانه و یا ماهیانه بر حسب کارکرد نیاز دارد. خودرو نیز یک ماشین مکانیکی است و از این قائده مستثنی نیست. خودروهای تولیدی شرکت مرسدس بنز آلمان برای کارکرد بهتر و پیشگیری از اختلال در عملکرد خود بعد از هر چند هزار کیلومتر کارکرد نیاز به سرویس های اساسی دارند. مانند تعویض لنت و روغن موتور، فیلتر هوا، فیلتر کولر، فیلتر روغن. تعویض این قطعات مصرفی نیازمند آن است که این کالا ها در بازار لوازم یدکی و مصرفی مرسدس بنز موجود باشند.

شرکت دایملر مواد مصرفی خودرو های تولید خود را تولید میکند. استفاده از مواد مصرفی غیر اوریجینال باعث کاهش عملکرد قسمت های مرتبط خودرو خواهد شد در نتیجه بهتر است برای افزایش بهینه عملکرد خودرو های مرسدس بنز حتما از لوازم یدکی و مصرفی تولید شرکت مرسدس بنز استفاده شود. در صورت موجود نبودن کالای یدکی و مصرفی مرسدس بنز در بازار لوازم یدکی و مصرفی گاهی میتوان از کالا های یدکی و مصرفی که مورد تاید شرکت مرسدس بنز است و آن را به طور رسمی در وب سایت این شرکت اعلام میدارد استفاده نمود.

شرکت بازرگانی فقیهی این اطمینان را به مصرف کنندگان و یا عده فروشان لوازم یدکی مرسدس بنز در ایران میدهد که تمامی کالا های تامین شده توسط این شرکت در معتبر ترین فروشگاه های لوازم یدکی و مصرفی مرسدس بنز در سراسر کشور عزیزمان به فروش میرسد و همزمان این شرکت این امکان را برای خریدارانی که دارای حساسیت ویژه ای برای تامین قطعات یدکی و مصرفی خودرو خود دارند فراهم کرده است تا کاربران با مراجعه غیر حضوری به سایت بتوانند کالای مورد نیاز خود را سفارش دهند.

خرید لوازم مصرفی مرسدس بنز

لوازم مصرفی بنز

لوازم یدکی اصل مرسدس بنز

انواع لوازم یدکی اصل مرسدس بنز در سایت فقیهی کار موجود می باشد. گاها ممکن است برخی قطعات خودرو های مرسدس بنز در اثر استهلاک و یا تصادف دچا آسیب شده و باید تعویض گردند. تمامی خودرو های مرسدس بنز شماره حک شده بر روی قطعه باید با شماره شاسی همخوانی داشته باشد این کار توسط بسیاری از شرکت های خودرو سازی جهان جهت جلوگیری از کپی کردن قطعه در کارگاه های غیر مجاز صورت میگیرد. استفاده از کالای اوریجینال شرکت مرسدس بنز باعث میگردد خودرو با همان کیفیت قبل از آسیب دیدگی کارآیی لازم را داشته باشد.

آلمان یکی از صنعتی ترین و منظم ترین کشور های جهان در تولید مواد صنعتی است و کشور هایی که ادعای تولید لوازم یدکی اصل با کیفیتی آلمانی را دارند با فاصله ای زیاد در اشتباه بزرگی بسر میبرند. قطعات اصلی مرسدس بنز تحت فناوری به روز متناسب با پارت نامبر شاسی خودرو تولید شده تولید میشود و قطعه تولیدی از آزمایشگاه های کنترل کیفیت باید بتواند جواز خروج از کارخانه را کسب کند. در صورت خرید قطعات یدکی این خودرو ساز برند میتوان پارت نامبر ذکر شده بر روی قطعه را در وب سایت رسمی شرکتت مرسدس بنز استعلام گرفت و از اصالت ان اطمینان حاصل کرد.

خودرو از هزاران قطعه ریز و درشت مجموعه منظم بنام خودرو را تشکسل میدهد تمامی این قطعات باید در بخش فنی مهندسی شرکت مرسدس بنز آلمان با هزاران ساعت کار طراحی نامگذاری و نقشه آن در ارشیو این شرکت برای بهبود خودرو های تولیدی آینده نگهداری می شود.

خرید لوازم یدکی اصل بنز

لوازم یدکی اصل بنز

لوازم یدکی بنز E

خودرو های تولید مرسدس بنز متناسب با توان سال تولید و دانش بکار رفته در آنها در کلاس های مختلفی دسته بندی شده اند. کلاس ای یکی از این دسته بندی ها در طبقه بندی های شرکت مرسدس بنز آلمان است انواع مدل های ای عبارتند از:

E350.E200.E300.E350.E63.E280.E230

این مدلها از سال 1930 تا کنون به طوری که طراحی آن به صورت موتور جلو و محور عقب بوده و یا اصلاحا 4 چرخ متحرک در این کلاس جای میگیرند در سال 1381 مذاکرات ایران خودرو و شرکت مرسدس بنر آلمان به نتایج بسیار موفقی رسید و در نهایت در سال 1385 بنز کلاس ای اتاق دبلیو 211 در کارخانه ای بنام تاپ خودرو به عنوان زیر مجموعه ایران خودرو به مرحله مونتاژ رسید و شرکت المانی 1740 قطعه از این خودرو را به ایران خودرو تحویل میداد. دارنداگان خودرو در آن سال ها میتوانستند با در خواست به شرکت مونتاژ کننده قطعات و لوازم یدکی مرسدس بنز مدل ای را تامین کنند. اما با گذشت دوران موفق مونتاژ مدل بنز ای در ایران و قطع همکاری شرکتهای خودرو ساز اروپایی با شرکتهای خودرو ساز ایرانی، دارندگان این خودرو ها که به تعداد زیادی در ایران تولید شده بود برای تامین لوازم یدکی بنز E با مشکلات فراوانی روبرو شدند.

کمبود قطعات اصلی و نبود ارتباط میان شرکت های اصلی آلمانی با بازرگانان ایرانی قیمت این قطعات را بالا برد و برخی از بازرگانان سودجو نیز با وارد کردن قطعات غیر اصلی بر مشکلات دارندگان این خودرو های افزودند. برخی شرکت های وارد کننده قطعات یدکی و مصرفی با دور زدن تحریم ها  موفق شدند بازار لوازم یدکی کلاس ای را تامین کنند.

شرکت بازرگانی فقیهی با تکیه بر پرسنل توانا به دارندگان خودرو های مرسدس بنز این اطمینان را میدهد که با استفاده از شرکت واسطه ثبت شده در کشور های با توانایی تجاری بالا قطعات صدرصد اصلی را نمایندگی های مجاز خریداری و آن را با حداقل سود در اختیار مصرف کننده گرامی قرار میدهد. این در شراطی است که  بسیاری از تعمیر گاهای بنز برای تامین قطعات اصلی مرسدس مدل E در اسرع وقت با مشکلات فراوانی روبرو هستند تاخیر در تحویل طولانی شدن زمان تعویض قطعه باعث ترافیک در داخل برخی تعمیرگاه ها شده است و یا تعویض کار به ناچار از لوازم یدکی مرسدس بنز مدل ای استوک استفاده می کند.

خرید لوازم یدکی بنز E

لوازم یدکی بنز E

استفاده از قطعات استوک باعث شده خودرویی که در مدل و سال بالاتر تولید شده است از قطعات خودرویی استفاده کند که ممکن است مدل آن چند سال پایین تر باشد و تعویض قطعات ظاهری را با مشکلاتی مثل هماهنگ نبودن قطعه تعویضی را به همراه داشته باشد.  شرکت بازرگانی فقیهی با ارتباط خوب میان تولید کننده قطعات یدکی بنز مدل E و مصرف کننده بارها قطعات یدکی را از نمایندگی مجاز بنز شرکت مرسدس آلمان خریداری و آن را با تایید اصالت کالا در اختیار مصرف کنندگان و فروشندگان عمده قرار میدهد.

قطعات اصلی بنز E شامل هزاران قطعه ریز و درشت است. گاهی یک قطعه بسیار کوچک نقش بسیار مهمی در کاربری خودرو دارد و خودرو بدون آن قطعه حتی قادر نیست عمل استارت را انجام دهد. قطعات برقی شامل فیوز ها، کابل های اتصالات مختلف و قطعات بدنه شامل چراغ های جلو و عقب و چراغ های مه شکن آیینه ها، درب موتور، درب صندوق، گلگیر ها، شاسی موتور و اتصالات آن و همچنین روکش های پلاستیکی داخل بدنه، شیشه ها، جلوبندی و قطعات موتور شامل سرسیلندر، پیستون، شاتون میلنگ و تسمه های دینام همگی در صورت آسیب دیدگی و یا استهلاک نیازمند تعویض هستند.

به عنوان مثال یک خودرو در هر 60 هزار مایل حتما باید تسمه تایم آن تعویض شود و یک کالای مصرفی بسیار حساس بشمار میاید چون در صورت آسیب دیدن و پاره شدن خسارت بسیار زیادی را به خودرو وارد میکند. مدل بنز با آن همه کیفیت نیز از این قائده مستثنی نیست و باید حتما در طی کیلومتر مشخص شده توسط کمپانی عمل تعویض این تسمه حساس صورت گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وارد کننده لوازم یدکی خودرو