واردات لوازم یدکی خودرو از دبی

واردات قطعات یدکی

واردات لوازم یدکی خودرو از دبی

واردات لوازم یدکی خودرو از دبی

همانطور که می دانید قطعات یدکی خودرو مهم ترین حرف را در سلامت خودرویتان می زند، به همین دلیل در این مقاله ما به بررسی واردات لوازم یدکی خودرو از دبی و خرید قطعات یدکی اصل از شرکت فقیهی کار می پردازیم. شما باید تحقیقات زیادی انجام دهید و کار سختی را انجام دهید تا قطعه جایگزین مناسب برای ماشین خود را تهیه کنید. دلیل اهمیت این موضوع این است که عدم استفاده از قطعه جایگزین توصیه شده توسط شرکت می تواند منجر به لغو گارانتی خودروی شما شود. این شامل گارانتی خدمات نیز می شود و از این رو در صورت خرابی قطعه و آسیب رساندن به خودرو، تمام امتیازات بیمه ای را از دست می دهید و باید با کل خسارات مالی تعمیر خودرو مواجه شوید.

ما تنها قطعات اورجینال را برای خودروی شما از دبی وارد میکنیم که به خودرویتان کمک میکند عملکرد مناسبی داشته باشد و هیچ مشکلی در گارانتی لوازم یدکی های دیگر خودرو شما ایجاد نشود برای واردات لوازم یدکی خودرو با خیالی آسوده از شرکت ما با ما تماس بگیرید و قطعات اصلی خودرو خود را اورجینال و مقرون به صرفه خریداری نمایید.

لوازم یدکی خودرو

واردات و صادرات لوازم یدکی

واردات قطعات یدکی خودرو

هنگام خرید قطعات خودرو باید به موارد زیادی توجه کنید. همیشه بهتر است تنها قطعات اصلی خودرو را تهیه کنید، قطعات اورجینال اغلب بسیار گران هستند اما وقتی برای این قطعات یدکی پول خرج می کنید، احساس هوشیاری می کنید. با این حال، این همیشه لازم نیست. شما می توانید قطعات خودرو را با قیمت کمتری اما اصل تهیه کنید. تنها چیزی که باید بدانید این است شما میتوانید از وارد کننده لوازم یدکی خودرو لوازم را خریداریی نمایید تا هزینه کمتری پرداخت نمایید. برای واردات لوازم یدکی خودرو از دبی به صورت تک یا عمده میتوانید با شماره های پایین صفحه در ارتباط باشید. لازم آن این است که دقیقا بدانید چه قطعه ای را می خواهید تعویض کنید.

لوازم یدکی خودرو

واردات لوازم یدکی خودرو

سخن آخر

در این مقاله به بررسی کامل واردات لوازم یدکی خودرو از دبی و مراحل واردات و گرفتن مجوز و … پرداختیم تا بتوانید هزینه های قطعات یدکی را تخمین بزنید و بهترین شرکت را برای خرید محصولات خود انتخاب کنید.

واردات قطعات یدکی

قطعات یدکی خودرو

 

سوالات متداول واردات لوازم یدکی خودرو از دبی

1برای دریافت پروانه بازرگانی لوازم یدکی خودرو چه مدارکی لازم است؟

برای خرید قطعات یدکی خودرو و واردات لوازم یدکی، معمولاً باید موارد زیر را ارائه دهید:

  • فرم درخواست تکمیل شده
  • اساسنامه (در صورت لزوم).
  • کپی گذرنامه برای همه سهامداران.
  • شرح مختصری از فعالیت های تجاری مورد نظر.

2آیا برای اداره تجارت قطعات یدکی خودرو در دبی به ویزا نیاز دارم؟

بله، شما انجام می دهید. علاوه بر درخواست برای ویزای خود، می توانید ویزاهای کارمندان شرکت، خانواده و کارکنان داخلی مانند خانه دار یا رانندگان را نیز اسپانسر کنید.

حداکثر تعداد ویزاهایی که می توانید برای آنها درخواست کنید به اندازه شرکت شما، راه اندازی انتخابی شما و برای ویزاهای وابسته به درآمد شخصی شما بستگی دارد.

در همه موارد، فرآیند درخواست ویزا همان پنج مرحله را دنبال می کند:

  1. برای مجوز ورود اقدام کنید.
  2. تنظیم وضعیت.
  3. تست پزشکی و تناسب اندام.
  4. ثبت شناسه امارات
  5. مهر ویزا.

برای تجارت در اینجا نیز به یک حساب بانکی نیاز دارید. بانک های محلی و بین المللی مختلفی برای انتخاب وجود دارد. با این حال، افتتاح حساب می تواند یک فرآیند پیچیده برای کارآفرینان خارج از کشور باشد.

قبل از ارائه درخواست خود، ابتدا باید با چندین موسسه مالی آشنا شوید تا یکی را بیابید که به بهترین وجه برای نیازهای تجاری شما مناسب است و به احتمال زیاد خدمات بانکداری شرکتی را به شما ارائه می دهد. باز هم، فقیهی کار می تواند به شما در این فرآیند کمک کند.

3خرید از شرکت واردات لوازم یدکی خودرو چه مزایایی دارد؟

موقعیت دبی در قلب خاورمیانه، آن را در دسترس بازارهای وسیع آسیایی و آفریقایی قرار می دهد. امارات همچنین خانه برخی از شلوغ ترین بنادر جهان و همچنین یکی از شلوغ ترین فرودگاه ها است. به همین دلیل شرکت فقیهی کار فقط بهترین مواد، لوازم و قطعات یدکی خودرو را برای مردم تهیه می کند.

نرخ مالیات دبی برای هر دو شرکت و درآمد شخصی 0٪ باقی می ماند و مالیات بر ارزش افزوده 15٪ ثابت است. سپس فرآیند ادغام آسان، موانع کم برای ورود، و محیط تجاری فوق‌العاده دلپذیر وجود دارد که همه این موارد می تواند دلیلی بر مناسب بودن قیمت های ما در این شرکت باشد.

4هزینه مجوز تجارت قطعات یدکی چقدر است؟

هزینه مجوز تجارت قطعات یدکی در دبی از حدود 10000 درهم شروع می شود که بسته به اندازه و ماهیت کسب و کار شما به حدود 40000 درهم افزایش می یابد. علاوه بر این هزینه، اگر قصد واردات دارید، باید هزینه اماکن، تجهیزات و مالیات گمرکی را نیز در نظر بگیرید.

برای تفکیک کامل تمام هزینه های مربوط به راه اندازی کسب و کار قطعات یدکی خودرو خود در دبی، با همکاران ما در فقیهی کار تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وارد کننده لوازم یدکی خودرو