وارد کننده لوازم یدکی از دبی

خرید لوازم یدکی خودرو

خرید لوازم یدکی خودرو یکی از نگرانی های همیشگی برای صاحبان خودرو های خارجی است، چرا که نمایندگی اصلی در کشور ما وجود ندارد. برای خرید قطغات یدکی، مصرفی، موتوری، بدنه خودرو با وارد کننده لوازم یدکی همراه باشید. تمامی لوازم یدکی های وارد شده توسط ما استاندارد و اورجینال هستند. با خرید لوازم یدکی خودرو اورجینال طول عمر خودرو خود را تضمین نمایید.

ما وارد کننده لوازم یدکی خودرو از دبی هستیم و با شناخت نگرانی شما خریداران عزیز، برای خرید لوازم یدکی خودرو ضمن ارائه خدمات درجه یک با حذف واسطه ها و ارائه مشاوره مناسب شما را در جهت انتخاب لوازم خودرو یاری میدهیم و تمام تلاش ما اطمینان خاطر شما در جهت لوازم خودرو است.

بسیاری از تعمیرکاران به اشتباه در زمان خرابی یک قطعه به شما پیشنهاد میدهند از لوازم یدکی استوک یا غیر اصل استفاده نمایید تا هزینه های شما کاهش یابد. به یاد داشته باشید این اشتباهی بزرگ است و برای جبران آن زحمت های زیادی را متحمل خواهید شد، از این رو پیشنهاد ما به شما خرید لوازم اصل از وارد کننده لوازم یدکی از دبی است چرا که با این روش تمامی واسطه ها را حذف و قطعه مورد نظر اورجینال را از ما تحویل میگیرید.

خرید لوازم یدکی خودرو

خرید لوازم یدکی

وارد کننده لوازم یدکی از دبی

انواع لوازم یدکی خودرو های آلمانی از جمله لوازم مصرفی اورجینال بنز، بی ام و، پورشه، ولوو و دیگر خودرو های آلمانی توسط وارد کننده لوازم یدکی خودرو فقیهی زیر قیمت بازار وارد کشور می شود. این شرکت سال ها است تامین لوازم یدکی خودرو های آلمانی به ایران را انجام میدهد. یکی از دفاتر ما در کشور دبی است که موجب سهولت ارتباط مواثر با انواع نمایندگی های بنز، بی ام و، پورشه در آن کشور می شود. تمامی لوازم یدکی های وارد شده توسط ما اورجینال می باشد.

ما به لطف خدا با سابقه درخشان به عنوان وارد کننده لوازم یدکی از دبی و واردات لوازم یدکی خودرو های های آلمانی در جهت رفاه حال شما خریداران گرامی پکیج های بسیار جذابی را برای شما تعریف کرده ایم. به عنوان مثال پکیج لوازم مصرفی بنز ما شامل روغن موتور بنز و انواع فیلتر هوا فیلتر بنزین و روغن بنز می باشد. با خرید پکیج لوازم مصرفی بنز تخفیف کوچکی را شامل می شود. همانطور که می دانید در زمان تعویض روغن موتور باید فیلتر های مختلف خودرو تعویض شوند از این رو شما می توانید به جای خرید روغن موتور خودرو پکیج های جذاب ما را خریداری نمایید که حتما شامل تخفیف می شوند و برای شما بسیار مقرون به صرفه تر می باشد.

ارسال تمامی لوازم یدکی و مصرفی خودرو در کمتر از 10 روز صورت می پذیرد، لازم به ذکر است بسیاری از لوازم یدکی و مصرفی خودرو در شرکت موجود می باشد و در صورت موجودی لوازم قطعه در روزی که سفارش داده می شود برای شما ارسال می شود. کارشناسان مجرب ما همه روزه پاسخگوی سوالات و سفارشات شما عزیزان می باشند. تضمین اصالات کالا را در زمان خرید از ما بخواهید.

وارد کننده لوازم یدکی اصل

وارد کننده لوازم یدکی

وارد کننده لوازم یدکی پورشه

لوازم یدکی پورشه دارای کیفیت بسیار زیادی است و همانطور که می دانید پورشه یکی از معتبر ترین شرکت های تولید کننده اتوموبیل در دنیا است. با توجه به اینکه سیستم داخلی خودرو های پورشه بسیار دقیق و خاص می باشنددر صورت قرار دادن لوازم یدکی تقلبی داخل آنها دچار مشکل می شوند و ممکن است این آسیب ها غیر قابل جبران باشند.

پورشه یک خودروی وارداتی است از این رو برای خرید لوازم یدکی آن با وارد کننده لوازم یدکی پورشه در ارتباط باشید. ما تمامی لوازم مصرفی، یدکی و قطعات بدنه خودرو را از دبی وارد می کنیم و تمامی قطعات یدکی اصل می باشند. قیمت لوازم یدکی پورشه از آنجایی که خودرویی لوکس است بالا است و قیمت بالای آنها به علت کیفیت بالای آن و تکنولوژی های منحصر به فردی است که در ساخت و طراحی لوازم پورشه به کار گرفته شده است.

ترمز پورشه که با نام Porsche Ceramic Composite شناخته می شوند دارای کولیس ثابت آلمینیومی است. این لنت ها و دیسک های تمرمز پورشه با کیفیت ترین ترمزگیری و حداکثر ایمنی را شامل می شوند. به یاد داشته باشید که ترمز های سرامیکی تقریبا 50 درصد از دیبسک های چدنی سبک تر هستند و این مورد که در ساخت لنت و دیسک پورشه اصلاح شده است موجب راحتی و چابکی بیشتر در رانندگی با پورشه می شود.

وارد کننده لوازم یدکی پورشه

لوازم یدکی پورشه

3 Comments

  1. مهرداد رفیعی گفت:

    با سلام قیمت شم شورلت کروز 1.4L L4 Gas DOHS Torboمیتونین قیمت واسم بگین ممنون میشم

  2. نصریمانی گفت:

    باسلام خدمت شما دوست عزیز لطفاً در صورت امکان درخواست مپ سنسور ون فولکس واگن تی فایو چهار سیلندر بنزینی داریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وارد کننده لوازم یدکی خودرو