واردات قطعات بنز

این روزها واردات لوازم یدکی خودرو مسئله ای بسیار مهم و دارای اهمیت می باشد. تیم فقیهی کار با سال ها تجربه ای که در امر دارد تصمیم دارد تا امروز و در این مقاله بیشتر درباره واردات قطعات بنز که یکی از پرطرفدارترین خودروهای وارداتی می باشد با شما صحبت کرده و اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهد.

آنچه باید درباره واردات خودرو بدانید

در بخش مقدمه به این مسئله اشاره کردیم که واردات قطعات بنز از موارد بسیار مهم در تجارت این روزها می باشد و دلیل آن هم وجود قطعات تقلبی زیاد در بازار امروزه می باشد.

شاید به خاطر است که این روزها وارد کردن قطعات خودرو اهمیت بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده است. حال فرقی ندارد که شما قسط وارد کردن قطعات چه خودرویی را داشته باشید یا بخواهید قطعات جانبی آن را همچون واردات قطعات بنز در تجارت خود رونق دهید.

آنچه در این مورد از اهمیت زیادی برخوردار می باشد آگاهی از یک سری نکات مهم در این زمینه می باشد که نباید هرگز از آن ها غافل شوید.

فراموش نکنید که نا آگاهی از قوانین و نکات مهم مربوط به واردات قطعات خودرو می تواند ضررهای جبران ناپذیری را برای شما که یک وارد کننده هستید ایجاد کند.

واردات قطعات بنز از دبی

قبل تر به این مسئله اشاره کردیم که بنز، از جمله خودروهای وارداتی است که طرفداران بسیار زیادی دارد و به همین خاطر بازرگانان زیادی در صدد هستند تا بتوانند با واردات قطعات بنز کمی از دغدغه مشتریان و دارندگان این خودرو کم کنند تا آن ها نیز با خیال آسوده تری تصمیم به خرید بنز بگیرند.

وارد کردن قطعات خودروهای خارجی همچون وارد کردن خودروهای خارجی سختی ها و مشکلات خاص خود را دارا می باشد که می توانند بر تجارت شما تاثیر زیادی بگذارند.

از آنجایی که نمایندگی های فعال شرکت هایی همچون مرسدس بنز در ایران هیچگونه فعالیتی ندارند همین امر موجب شده تا تجار زیادی اقدام به وارد کردن قطعات این خودرو از کشورهایی همچون دبی کنند تا بتوانند قطعات مورد نیاز دارندگان این خودرو در ایران را تامین کنند.

فقیهی کار وارد کننده لوازم یدکی با سال ها تجربه و تخصصی که در این زمینه دارد به شما این اطمینان را می دهد که قطعات بنز و سایر خودروهای خارجی را که مورد نیاز شما عزیزان می باشد را می تواند با کمترین هزینه و اتلاف وقت بدستتان برساند و شما بازرگانان عزیزی که در این زمینه فعالیت دارید را برای هر چه سریعتر انجام شدن روند واردات قطعات بنز راهنمایی و کمک کند.

واردات قطعات بنز

قطعات بنز

شرایط خرید لوازم یدکی بنز

بنز از جمله خودروها و برند تولید کننده خودروهای خارجی می باشد که طرفداران بسیاری در ایران و سایر کشورهای دنیا دارد و توانسته است تا به امروز جایگاه خاص و ویژه ای را در میان سایر خودروهای خارجی به خود اختصاص دهد.

اما هر ماشین خارجی با یک سری معضلات و مشکلات مواجه می باشد که خودرو بنز هم از این قاعده مستثنا نمی باشد.

تهیه لوازم و قطعات یدکی این خودرو در ایران که هیچ نمایندگی فعالی ندارد بزرگترین معضل دارندگان بنز در ایران می باشد.

بنابراین برای رفع این مشکل نیاز به واردات قطعات بنز از کشورهای همچون دبی و سایر کشورهایی است که دارای نمایندگی های معتبر مرسدس بنز می باشند.

بهترین و کم هزینه ترین کاری که می توان برای تهیه لوازم یدکی بنز در کمترین زمان ممکن انجام داد این است که آن ها را وارد کنید.

خب، واردات قطعات بنز هم سختی ها و دشواری های خاص خود را دارد که باید قبل از هرگونه اقدامی درباره آن ها اطلاعات کافی داشته باشید.

مثلا: باید بدانید که کدام یک از قطعات بدنه و حتی قطعات موتور این خودرو قابل وارد کردن می باشند و در زمان ترخیص آن ها با مشکل مواجه نخواهید شد.

خرید لوازم یدکی بنز

شرایط خرید لوازم یدکی بنز

قطعات بدنه خودرو بنز جهت واردات

در متن بالا به این موضوع اشاره کردیم که برای واردات قطعات بنز، نیاز است بدانید که می توانید کدام یک از قطعات بدنه و موتور این خودرو را از دبی یا هر کشور دیگری وارد کنید تا در زمان ترخیص کردن آن ها مشکلی برایتان به وجود نیاید.

در این بخش از مقاله امروز برایتان لیستی از مجموعه قطعات یدکی بنز( بخش بدنه و موتور) که می توانید آن ها را از نمایندگی های معتبر و فعالی بنز در دبی خریداری و وارد ایران کنید فراهم کرده ایم.

  • درب جلو و عقب
  • گلگیرها
  • درب موتور ( کاپوت )
  • درب صندوق عقب
  • صندلی ها
  • داشبورد
  • آینه ها
  • چراغ های عقب و جلو انواع مدل های بنز
واردات قطعات بدنه خودرو بنز

قطعات بدنه خودرو بنز

قطعات موتور خودرو بنز جهت واردات

  1. پوسته موتور
  2. میل لنگ
  3. پیستون
  4. شاتون
  5. دینام مرسدس بنز
  6. کمپرسور کولر
  7. پمپ هیدرولیک
  8. موتور کامل
  9. گیربکس
  10. توربین گیربکس
  11. انواع روغن موتور ، روغن هیدرولیک و مکمل های اروجینال

    واردات قطعات موتور خودرو بنز

    قطعات موتور خودرو بنز

در نهایت اینکه

باید برای خاتمه این مطلب عرض کنیم که اگر شما بازرگانان عزیز قصد واردت قطعات بنز را دارید و نسبت به این مسئله هیچگونه اطلاع کافی ندارید بهترین کاری که می توانید انجام دهید تا در تجارت خود موفق شوید این است که حتما با شرکت های بازرگانی معتبر و با تجربه در این زمینه مشاوره داشته باشد تا از هرگونه خسارت و ضرر و زیان در اثر ناآگاهی از قوانین و ضوابط در امان باشید.

شما عزیزان می توانید برای کسب راهنمایی و مشورت های بیشتر با مشاوران ما از طریق سایت faghihicar.com در ارتباط باشید.

سوالات مربوط به واردات قطعات بنز

1مرسدس بنز وارداتی است؟
مرسدس بنز ممکن است تعداد انگشت شماری از خودروهای خود را در ایالات متحده تولید کند، اما پرفروش ترین مدل آن، کلاس GLC، وارداتی از آلمان است.
2مرسدس OEM چیست؟
هنگامی که نیاز به تعویض قطعه در مرسدس بنز خود دارید، می توانید بین قطعات سازنده تجهیزات اصلی (OEM) و قطعات پس از فروش یکی را انتخاب کنید. قطعات OEM مرسدس بنز مستقیماً از کارخانه می آیند و تقریباً با قطعات اصلی خودرو شما یکسان هستند.
3مرسدس قطعات خود را از کجا تهیه می کند؟
آلمان اشتوتگارت شهر موسس مرسدس بنز و مقر کل گروه دایملر است. کارخانه اشتوتگارت-اونترتورکیم در سال 1904 تاسیس شد و اکنون قطعات اصلی مرسدس بنز مانند موتورها، محورها و گیربکس ها را تولید می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وارد کننده لوازم یدکی خودرو